Sletning af X-foldere i Debian
Fra : Kasper Johansen

Dato : 14-07-06 02:04

Hej gruppe.

Jeg har (ved et uheld) kommet til at slette en X11-folder på mit system.

Jeg har forsøgt mig med "apt-get remove --purge" de fleste X-pakker.
Derefter har jeg kørt debfoster, som (burde) have fjernet alle
X-pakkerne (samt KDE).

Min når jeg geninstallerer, så bliver X11-mappen ikke genoprettet?

Hvad kan jeg gøre foruden geninstallere?

Kasper Johansen

Fra : tpct

Dato : 15-07-06 20:25

"Kasper Johansen" <kaspernj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (samt KDE).
>
> Min når jeg geninstallerer, så bliver X11-mappen ikke genoprettet?
>

> Hvad kan jeg gøre foruden geninstallere?

Reperare det, med Cd´en...

Fra : tpct

Dato : 16-07-06 17:49

> Reperare det, med Cd´en...

Jamen undskyld, jeg prøve at hjælpe....

Fra : Peter Makholm

Dato : 16-07-06 11:07

Kasper Johansen <kaspernj@gmail.com> writes:

> Jeg har (ved et uheld) kommet til at slette en X11-folder på mit system.

Hvilken X11-folder og hvilken Debian-version kører du?

--
http://peter.makholm.net/ | 'Cause suicide is painless
peter@makholm.net | It brings on many changes

Fra : Kasper Johansen

Dato : 16-07-06 11:55

Peter Makholm wrote:
> Hvilken X11-folder og hvilken Debian-version kører du?

Debian testing.
/etc/X11

Er det ikke muligt, at jeg installerer X helt forfra, så virker som en
frisk installation? Altså nye config-filer m.m.

Kasper Johansen

Fra : Sune Vuorela

Dato : 18-07-06 14:55

On 2006-07-16, Kasper Johansen <kaspernj@gmail.com> wrote:
> Debian testing.
> /etc/X11
>
> Er det ikke muligt, at jeg installerer X helt forfra, så virker som en
> frisk installation? Altså nye config-filer m.m.

apt-get install --reinstall -o DPkg:tions::=--force-confmiss -o
DPkg:tions::=--force-confnew [alle de pakker du har der smider noget
i /etc/X11]

/Sune