Driver til Appian Graphics Jeronomi pro
Fra : Henrik Hartig

Dato : 09-07-06 17:55

Hej NG
Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde linux-driver til mit
dobbelte grafikkort, der hedder
Appian Graphics Jeronomi pro?

/henrik

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 09-07-06 18:12

Henrik Hartig skrev:
> Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde linux-driver til mit
> dobbelte grafikkort, der hedder
> Appian Graphics Jeronomi pro?

Jeg kan ikke umidelbart hjælpe dig, men vil da henvise dig til
producentens hjemmeside elelr di medfølgende CD'ere.

Jeg googlede hurtigt, men faldt ikke over noget der nævner det kort og
linux - så der er jo den mulighed for at det ikke findes.

/Andreas

Fra : Henrik Hartig

Dato : 09-07-06 18:28

> [...]
>
> Jeg googlede hurtigt, men faldt ikke over noget der nævner det kort og
> linux - så der er jo den mulighed for at det ikke findes.

Brugte en Texas Instrument driver - og nu virker skærmene

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 09-07-06 18:43

Henrik Hartig skrev:
> Brugte en Texas Instrument driver - og nu virker skærmene

JA det var da smart :)

/A