BIND - forespørgsel på specifikt view
Fra : JD

Dato : 03-07-06 15:34

Jeg køre BIND 9.3.2 og har defineret to views - internal og external. Når
jeg forespørger fra min lokale server, spørger den på det interne view, men
er der en måde hvorpå jeg kan tvinge f.eks. dig til at forespørge på det
externe (den giver nogle andre IP adresser)?

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 03-07-06 15:53

"JD" <jonh@doe.xyz> wrote in

> [...]
> view, men er der en måde hvorpå jeg kan tvinge f.eks. dig til at
> forespørge på det externe (den giver nogle andre IP adresser)?

Kører du dig på den samme maskine som BIND kører på?

Ellers kan du måske tildele netkortet et andet IP nummer og bede dig om at
bruge det IP nummer som server?

Mvh. NKJensen