Core Norton
Fra : joern

Dato : 19-08-06 13:03

Min Norton Firewall bloker upload med Core FTP program
skal der være i port åben eller hvad med opsætningen

JB

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-08-06 23:55

joern wrote:
> Min Norton Firewall bloker upload med Core FTP program
> skal der være i port åben eller hvad med opsætningen

Denne gruppe er næppe den rigtige. Jeg har dog ikke kunnet finde en anden
gruppe at henvise til.

Har du undersøgt, om du i din firewall kan definere, at dit FTP-program skal
have lov til at gå online? Jeg har før arbejdet på en fremmed maskine med
Norton Firewall installeret. Der var jeg nødt til at lukke firewall'en, mens
jeg lavede FTP.

Til dagligt bruger jeg ZoneAlarm Firewall. Den kan uden problemer
konfigureres til at åbne for de tjenester jeg vil give lov og spærre for
resten.

http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/