Adobe Reader opgradering
Fra : Arne Jensen

Dato : 11-09-06 12:06

Er der nogen der kan hjælpe mig ?
når jeg prøver at opgradere min reader6.0.1 til sidste ny version, går
installationen istå med følgende melding: Adobe Reader 6.0.1 int. fejl
2330.23.
Jeg har prøvet at afinstallere Adobe 6.0.1. det slutter med samme melding,
samt Programmer\Adobe\acrobat6.0\resourse\Font\pfm

@rne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-09-06 13:06

Arne Jensen skrev:

> Jeg har prøvet at afinstallere Adobe 6.0.1. det slutter med samme melding,
> samt Programmer\Adobe\acrobat6.0\resourse\Font\pfm

Tøm den mappe hvori programmet ligger. Installér derefter version
5. En sjælden gang imellem skal man lige bekræfte at man ikke vil
opgradere eller at det er okay at der er noget der måske ikke
virker. Eller er der ingen ulemper.

Alternativet er selvfølgelig at installere den 10 gange så store
version 7.

--
Bertel

Fra : John

Dato : 11-09-06 13:56

"Arne Jensen" <arne.jensen@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> når jeg prøver at opgradere min reader6.0.1 til sidste ny
> version, går installationen istå

Overvej evt at sende Adobe Reader på pension, og snup et kig på
Foxit:

http://www.snapfiles.com/reviews/Foxit_PDF_Reader/foxitpdf.html

Mvh John

Fra : Thore

Dato : 12-09-06 10:37

On Mon, 11 Sep 2006 14:56:18 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Overvej evt at sende Adobe Reader på pension, og snup et kig på
>Foxit:
>
>http://www.snapfiles.com/reviews/Foxit_PDF_Reader/foxitpdf.html
>
>Mvh John

Kan jeg også skarpt anbefale... 1,13 MB er nok...:)
Har brugt den i ca 2 år og aldrig haft noget den ikke kunne i forhold
til Adobe's megadont...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : John

Dato : 12-09-06 17:48

"Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Kan jeg også skarpt anbefale... 1,13 MB er nok...:)
> Har brugt den i ca 2 år og aldrig haft noget den ikke kunne i
> forhold
> til Adobe's megadont...

Nyeste version (1.72 MB) 2.0 912 ka' endnu mere:

http://www.foxitsoftware.com/announcements/20060912.htm

Efter install, klik Help > Check for updates.

Mvh John

Fra : Thore

Dato : 13-09-06 12:17

On Tue, 12 Sep 2006 18:48:11 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Nyeste version (1.72 MB) 2.0 912 ka' endnu mere:
>
>http://www.foxitsoftware.com/announcements/20060912.htm
>
>Efter install, klik Help > Check for updates.
>
>Mvh John

Den havde jeg ikke, men den er jo også ret ny...:)
DL'ed and installed...
Tak...:)

BTW: Nemmeste måde at installere den nye er at afinst. den gamle
først...(synes jeg)..

Fra : John

Dato : 13-09-06 13:47

"Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Tak...:)

Velbekomme!

Mvh John

Fra : Arne Jensen

Dato : 13-09-06 21:21

Tak for Jeres gode tips, jeg vil prøve at følge dem, men når jeg vil
downloade, er der 2 valgmuligheder:
a.. Download Foxit Reader (Installer: .exe, 1.5 MB)
b.. Download Foxit Reader (ZIP Package: .zip, 1.7 MB)
skal jeg downloade begge to ?
@rne

Fra : Martin Sinkjær

Dato : 13-09-06 22:03

> [...]
> downloade, er der 2 valgmuligheder:
> a.. Download Foxit Reader (Installer: .exe, 1.5 MB)
> b.. Download Foxit Reader (ZIP Package: .zip, 1.7 MB)

Nej, kun en af dem.

Den første, a, er en normal intallationsfil. Du henter en exe fil og kører
den. En guide vil så komme fra og hjælpe dig med at installere programmet og
lave genveje.
Dette kender du sikkert fra de fleste andre programmer når du har
installeret dem.

Den anden, b, er bare en zip fil hvor programmet ligger i. Her pakker du zip
filen ud lægger selv programmet hvor du vil have den og laver selv genveje.

Så valget er om du tager den simple installations løsning eller selv klarer
sagerne manuelt.
Programmet er det samme ligegyldig hvad du gør.

Mvh Martin.