MS Windows
briani 27239
wuauclt
Fra : Denn!s H

Dato : 11-09-06 06:32

Hej

Min Ad-Aware fandt wuauclt.dll som inficeret i går, og jeg fik fjernet
problemet.

I min jobliste kører (nogen gange) en proces wuauclt.exe, er det korrekt at
den skal det?

I C:\WINDOWS\System32 har jeg wuauclt.exe og wuauclt1.exe
I C:\WINDOWS\ServicePAckFiles\i386 har jeg også wuauclt.exe og wuauclt1.exe

Er det også korrekt at de skal det?

Denn!s H

Fra : L.E.P.

Dato : 11-09-06 08:50

Mon, 11 Sep 2006 07:31:37 +0200, skrev "Denn!s H" <@> :

> [...]
>problemet.
>
>I min jobliste kører (nogen gange) en proces wuauclt.exe, er det korrekt at

Du kan læse om processen her:

http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_w.htm

>I C:\WINDOWS\System32 har jeg wuauclt.exe og wuauclt1.exe
>I C:\WINDOWS\ServicePAckFiles\i386 har jeg også wuauclt.exe og wuauclt1.exe
>
>Er det også korrekt at de skal det?

Det har jeg også, så det er nok OK.

Hilsen Lars

Fra : Denn!s H