Skærme
Fijala 3554
Dell fladskærm slukker uden grund.
Fra : KS

Dato : 09-09-06 16:54

Min Dell faldskærm er begyndt at slukke efter 20 - 30 min. brug. Slukker på
den måde, at billedet forsvinder og skærmen bliver sort. Den grønne
tænd/slukknap lyser stadigvæk.
Der kan komme liv i skærmen igen (men dog kun ganske kort tid ad gangen),
hvis jeg slukker på tænd/slukknappen og tænder igen.
Er der nogen, der har oplevet lignende, og måske har en ide om, hvad der kan
være i vejen?

Og nej, det er ikke pc'en der gør det, for når jeg flytter skærmen til en
anden pc, er der samme fejl.

Venlig hilsen
KnudS

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 14-09-06 14:42

"KS" <a9100@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan være i vejen?
>
> Og nej, det er ikke pc'en der gør det, for når jeg flytter skærmen til en

Har du prøvet på Dell's support forum for monitorer?
(http://forums.us.dell.com/supportforums/board?board.id=dim_monitor)

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : joke

Dato : 14-09-06 20:20

> [...]
> kan være i vejen?
>
> Og nej, det er ikke pc'en der gør det, for når jeg flytter skærmen til en

Prøv at lyse med en god lomme lygte kan du se billede er det en pære i
skærmen der skal skiftes
¨
Hilsen

Johnny

Fra : KS

Dato : 15-09-06 05:56

> [...]
> kan være i vejen?
>
> Og nej, det er ikke pc'en der gør det, for når jeg flytter skærmen til en

Skærmen var simpelthen bare gået i udu, og byttet hos Dell, efter et hav af
spørgsmål og test.
//KS