MS Windows
briani 27239
log in med eller uden brugernavn ?
Fra : not@home.se

Dato : 08-09-06 22:01

hej jeg skal til at sætte mig ind i norton ghost og efter
instalationen skrev den noget om at jeg skulle instalere noget frame
net eller net frame kan ikke helt huske hvad det var, men efter at jeg
genstartede stopper min win xp pro service pack 2 og jeg er nød til at
klikke på mit navn i den lille firkant før windows åbner helt og jeg
dermed kommer til at kunne se skrivebordet, det er vildt ireterende at
jeg nu er nød til at klikke på ikonet med mit navn, hvad kan jeg gøre
for at det bliver som før hvor den bare startede op helt af sig selv
uden at jeg skulle klikke på noget ?

håber at nogen kan hjælpe mig, men god weekend til alle aligevel

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-09-06 22:26

<not@home.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden at jeg skulle klikke på noget ?
>
> håber at nogen kan hjælpe mig, men god weekend til alle aligevel

Det hedder NET Framework og installerede du det eller hvad
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&DisplayLang=da
Hvis du vil have det som før så brug et gendannelses punkt fra før du
installerede Ghost eller afinstaller det.
--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-09-06 22:37

"Bjarne Christensen" <Invalid@web.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis du vil have det som før så brug et gendannelses punkt fra før du
> installerede Ghost eller afinstaller det.

Det var da en noget drastisk løsning.
Start-kør
Control userpasswords2
Der markerer man den bruger, som logger på og fjerner fluebenet foroven.
Genstart og man er kørende.
Net framework er jo faktisk nødvendig til flere ting, så derfor er det noget
drastisk at pille det ud igen.

Kurt

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-09-06 22:50

Kurt B. Andersen skrev:

>Net framework er jo faktisk nødvendig til flere ting, så derfor er det
>noget drastisk at pille det ud igen.

Jeg har endnu ikke oplevet noget der var nødvendigt som krævede .Net .

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-09-06 23:44

> Jeg har endnu ikke oplevet noget der var nødvendigt som krævede .Net .

Jeg har noget HP printer / scanner / kopi halløj der åbenbart installerer
Net framework ellers kender jeg kun til et program der forlanger at det er
der, det hedder Photo Crop Mechanics
--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen

Fra : not@home.se

Dato : 08-09-06 23:09

On Fri, 8 Sep 2006 23:37:19 +0200, "Kurt B. Andersen"
<kurtanospam@privat.dk> wrote:

> [...]
>Genstart og man er kørende.
>Net framework er jo faktisk nødvendig til flere ting, så derfor er det noget

tak for hjælpen det var jo supernemt når man altså ved hvad man skal
skrive
norton ghost skrev at den krævede net framework for at kunne gå
videre, så det ville være ærgeligt at skulle gå tilbage til et gammelt
gendannelsespunkt og dermed slette det hele igen. så det her var en
god løsning, det kan være at jeg skriver herind igen når jeg har fået
min nye harddisk og skal til at bruge norton ghost, men tak for
hjælpen.

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-09-06 23:37

> [...]
> god løsning, det kan være at jeg skriver herind igen når jeg har fået
> min nye harddisk og skal til at bruge norton ghost, men tak for

Husk lige at køre en windows update der har været flere opdateringer
(hotfixes) til NET Framework
--
venlig hilsen
Bjarne Christensen