Den nye VIA 4in1
Fra : Staalanden

Dato : 21-06-01 14:21

Hejsa
Jeg har lige installeret den nye VIA-driver ver.32
Nu siger den så at den skal genstarte for at færdiggøre installation -
og bliver ved med det!
I Enhedshåndtering er der udråbstegn foran primær og sekundær
ide-comtroller og begge cd-rommerne er krydset over.
Hvad sker der?
W98, A7V133

Fra : ServicePACK

Dato : 21-06-01 20:02

Start op i fejlsikret tilstand og afinstaller 4in1 driverne - De ødelægger
mere end de gavner.

SP
Staalanden <staalanden@jyde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:10t3jt0ce9di3ge8n66rtoh53a9brtamkt@4ax.com...

Fra : Martin Blirup

Dato : 24-06-01 17:28

Jeg bruger selv de nye via_4in1 drivere, og de virker fint for mig. Men det
er måske oxo fordi jeg kører win2000, nå. men prøv at køre installen til
driverne en gang til og når den så spørger om du vil installere det eller
afinstallere det skal du selvfølgelig svare "afinstaller"!!! prøv der efter
at installer driverne igen, en af gangen! hvis du finder ud af hvadfor en
der ikke virker afinstallere du den bare igen og bruger den gamle driver i
stedet for! det vil nok virke, men hvorfor det gør som det gør lige aner jeg
faktisk ik'

men det ved andre sikkert. så keep asking and looking... dette var bare lidt
midlertidig hjælp!