Artikel om Amnesty og gift i elektronik ho~
Fra : Nicolai

Dato : 01-09-06 22:11

Hej

Jeg har læst en artikel, og kan ikke finde den igen. Men den handler om de
største firmaer med elektronikprodukter i verden og deres brug af
komponenter med gift. Dette er i et samarbejde med Amnesty.

Nogle der også har læst den og ved hvor den er?

Nicolai

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-09-06 22:33

Den 01-09-06 23.10 skrev Nicolai følgende:

> Jeg har læst en artikel, og kan ikke finde den igen. Men den handler om de
> største firmaer med elektronikprodukter i verden og deres brug af
> komponenter med gift. Dette er i et samarbejde med Amnesty.

Det lyder ikke som noget Amnesty vil beskæftige sig med. Hvis man i
stedet prøver med Greenpeace på Google, får man denne side som første
resultat:
http://www.greenpeace.org/international/news/green-electronics-guide-ewaste250806

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Red slettede filer med PC Inspector.

Fra : Nicolai

Dato : 01-09-06 23:08

> [...]
> prøver med Greenpeace på Google, får man denne side som første resultat:

Nej, det slog også mig efter at jeg havde lavet indlægget, at Amnesty er
menneskerettigheder og fandt også det jeg ledte efter hos Comon og jeg
havde/har faktisk slettet indlægget, men du har nået at få det.

Men, linket til greenpeace er ganske brugbart, så tak for det.

Nicolai