nyheder om mit univers
Fra : strid

Dato : 21-06-01 07:34

Hejsa

Jeg må med stor glæde sige jeg bestod min teoriprøve i går :))) nu mangler
jeg den praktiske og min bil.
Til gengæld var jeg til tandlægen senere og reagerede ikke så fixed på
bedøvelsen så jeg endte på skadestuen halvflad og kastede op ca hver 10 min
på trods af at jeg ikke havde spist.
Jeg har det med ca hver 3 år at reagere på den og resten af tiden kan jeg
godt tåle bedøvelse. Er der nogen af jer der har den samme oplevelse ? Det
er meget voldsomt at besvime og kaste op på den måde når man har været til
tandlæge.

Arbejdet kalder god dag til jer alle.

Astrid

Fra : Ulla & Mike

Dato : 21-06-01 18:29

strid skrev

> Hejsa
>
> Jeg må med stor glæde sige jeg bestod min teoriprøve i går :))) nu mangler
> jeg den praktiske og min bil.
Tillykke, det var dejligt at høre, det bliver spændende at høre om den
praktiske når den tid kommer, men ihvertfald skal du have alt mulig held og
lykke herfra.

> Til gengæld var jeg til tandlægen senere og reagerede ikke så fixed på
> bedøvelsen så jeg endte på skadestuen halvflad og kastede op ca hver 10
min
> på trods af at jeg ikke havde spist.

Det var da en trist afslutning på en ellers god dag. Er du ved at være frisk
igen..? ellers god bedring..
--
Hej fra Ulla
-Mit helbred fejler ikke noget selvom jeg er gift og har 2 børn-

Fra : strid

Dato : 21-06-01 22:07

Jeg har det lidt bedre.

Er der nogen af jer der har oplevet spontan allergi hvor det kun er random
hvornår det viser sig ???

Godnat læsning kan være mig på ..
http://www.tiscali.dk/kvinder/wome_center_kvinde.62160.html

Astrid

Fra : Lotte M

Dato : 21-06-01 23:10

"strid" <strid@strid.dk> skrev

> Jeg har det lidt bedre.

Det var godt! Jeg har aldrig før hørt om nogen, der blev /så/ dårlig
af et tandlægebesøg - pyha, sikken en omgang.

> Er der nogen af jer der har oplevet spontan allergi hvor det kun er random
> hvornår det viser sig ???

Jeg får ofte allergiske reaktioner, pga allergi overfor en række
metaller, men kan faktisk altid finde sammenhæng til noget jeg har spist.

> Godnat læsning kan være mig på ..
> http://www.tiscali.dk/kvinder/wome_center_kvinde.62160.html

Astrid, du er en dejlig og sej pige. Håber artiklen bliver læst
af andre med spiseforstyrrelser og de måske erkender, at de har
brug for hjælp.

Knus fra
--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 21-06-01 23:34

strid skrev:

>Jeg har det lidt bedre.

Det var da godt.

>Er der nogen af jer der har oplevet spontan allergi hvor det kun er random
>hvornår det viser sig ???

Hmm. Tjaeh. Jeg har noget i den retning med visse sagsbehandlere og
socialchefer.
Er det noget i den retning, du mener?
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : strid

Dato : 22-06-01 07:49

Kaj du kan altid få et stort smil op over hele mit hoved :)) tak

Astrid