MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp søges af kloge hovder
Fra : Jan

Dato : 31-08-06 00:45

Hej med jer

Jeg har lige købt en Bærbar pc, men der er ingen styrsystem på.
Problemet er at der ikke er en Floppy Disk I, og den kan, ikke Boot fra USB.
Hvad gør jeg, når jeg gerne vil køre Fdisk.??

På forhånd tak.
mvh
Jairus

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Hagar

Dato : 31-08-06 01:02

"Jan" <jbirk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mvh
> Jairus

> Den har indtil videre sparet mig for at få 63 spam-mails

Det kan du gøre via din Windows cd

Hagar

Fra : Hans

Dato : 31-08-06 01:09

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jan" <jbirk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

------

> Det kan du gøre via din Windows cd
>
> Hagar

Tænk. Kan man virkelig det?

Fra : Hagar

Dato : 31-08-06 02:15

> Tænk. Kan man virkelig det?

Hvor herligt, så lærte du også noget.

Hagar

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 31-08-06 11:37

Hans wrote:
> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ------

> Tænk. Kan man virkelig det?

Ja, og du kan for den sags skyld også boote og installere Linux på den
måde eller gode gamle DOS. Din maskine skal bare kunne boote fra
CD-drevet hvis der ikke er andre muligheder.

/Lars

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-08-06 01:11

Jan skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg har lige købt en Bærbar pc, men der er ingen styrsystem på.
> Problemet er at der ikke er en Floppy Disk I, og den kan, ikke
> Boot fra USB. Hvad gør jeg, når jeg gerne vil køre Fdisk.??

Hvis du skal installere Windows XP, så booter du bare fra CD'en
og der kan du under installationen gøre de samme ting, som fdisk
gør f.x. patitionere og lign - og du kan også formattere.

Det skal du ikke indrømme offentligt her på usenet, da den gratis
Spamfighter er meget upopulær - det er et af de eneste
anti-spam-programmer, der selv spammer ;-(

Derfor boykotter mange indlæg med Spamfigther reklamer - og det
nedsætter dine chancer for et godt svar.

Betal for den - eller brug et andet anti-spam-program, så slipper
du for at spamme alle indlæg med Spamfighter-reklamer.

Jan (en anden af slagsen)

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : ai

Dato : 31-08-06 14:38

[...]

du kan for eks. anskaffe dig et externet floppydrev til USB
forudsat du har USB2.
en mulighed: Sony 2x speed floppy disk drive MPF88E-UA
/vh ai

Fra : Nørd

Dato : 01-09-06 01:18

"Jan" <jbirk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse news:44f625c4$0$3467$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Problemet er at der ikke er en Floppy Disk I, og den kan, ikke Boot fra USB.
> Hvad gør jeg, når jeg gerne vil køre Fdisk.??

Hej.

Du kan downloade denne iso og brænde den til en CD
den emulere et Adrev.

http://www.sendspace.com/file/43n1j0

Mvh. Nord.