Værkstedsbog over 4 gears yamaha 50 ccm fr~
Fra : Peter Olesen

Dato : 30-08-06 18:55

Hvem ligger inde med saglig viden om denne knallert ?

Mine forreste støddæmpere er utætte, og nærmest løbet tør for olie.

Hvad gør jeg lige ?

Ledningsdiagram ?

Jeg skal bruge en ny bagskærm og en kædeskærm, men ikke Thansen. Hvor køber
jeg henne ?

Hilsen

Peter Olesen
Hammel.

peterholmolesen - snabela - tele2adsl.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 30-08-06 20:21

Peter Olesen wrote:
> [...]
>
> Hvad gør jeg lige ?
>
> Ledningsdiagram ?
>
> Jeg skal bruge en ny bagskærm og en kædeskærm, men ikke Thansen. Hvor

Jeg kan hjælpe dig med manuallen, skal lige have den skannet ind, igen igen,
så vender jeg tilbage til dig.

--
Allan Riise

Fra : Palle S.

Dato : 02-09-06 13:55

Hej Peter

Til daglig står jeg bag www.daxshop.dk

Nu er det sådan at en af mine grossister i Holland også håndterer Yamaha
dele

Så jeg kan tilbyde dig

Kædeskærm i crome eller sølvlak for kr. 329,25
Bagskærm i crome for kr. 1200,00

Begge dele er originale Yamaha varer

du kan kontakte mig igennem Shoppen

mvh Palle

Fra : Allan Riise

Dato : 04-09-06 19:39

http://tuxx.dk/fs1/

--
Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 04-09-06 19:48

Allan Riise wrote:

> http://tuxx.dk/fs1/

Kom lige i tanke om at jeg havde fået den lagt ind på Tuxx hjemmeside for et
par år siden, billederne er en del større end de vises, så du burde sagtens
kunne se hvad der skal gøres og kunne læse teksten.

God fornøjelse, skulle der være noget mere du behøver hjælp til, så skriv,
om ikke andet så har jeg også Haynes til FS1'eren.

--
Allan Riise

Fra : Peter Olesen

Dato : 06-09-06 21:42

Hej Allan.

Fs1´eren du har bog til. Er det bogen med skivebremse´eller tromlebremse på
forgaflen ?

Bor du i Taulov ved Fredericia ?

Peter

Fra : Allan Riise

Dato : 07-09-06 05:31

Peter Olesen wrote:
> Hej Allan.
>
> Fs1´eren du har bog til. Er det bogen med skivebremse´eller
> tromlebremse på forgaflen ?

Den er til alle FS1 modeller fra 1972 til og med 1990

> Bor du i Taulov ved Fredericia ?

Nej, på sjælland, ved Næstved.

--
Allan Riise