Database fejl
Fra : Peter Nielsen

Dato : 30-08-06 15:28

Hej NG

Får følgende fejl når jeg prøver at teste mine sider i min IIS:
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver]Der opstod en generel fejl.
Registreringsnøglen Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x728 Thread
0x8bc DBC 0x1072024 Jet kan ikke åbnes.
/upfront/admin/conn.asp, line 8

Det kommer kun hvis jeg samtidig har databasen åben i access... Har lige
formateret om, og har kunne ha åbnet database samtidig med at jeg testede
siderne førhen.

Når det sker så er det næsten umuligt for mig at teste siderne.. så skal jeg
opdatere og det er ca hver 10. gang at siden kan vises og jeg ikke får den
fejl... Siderne virker fint igen efter en genstart... Men det er irriterende
at skulle åbne og lukke access i hele tiden og tit glemmer man lige at gøre
det og så skal jeg lukke alt ned og genstarte... nogle der kender problemet?

Peter