|
| Paulus og gnosticisme (1) Fra : Cyril Malka |
Dato : 27-08-06 23:02 |
|
Paulus er den mest indflydelsesrige kristne overhovedet.
Der er 13 breve, der tilegnes ham i de græske skrifter, hvilket
repræsenterer en fjerdel af den kristne canon. Ud over disse handler
Apostlenes Gerniger om ham.
Men hvem var han?
Han opfattes gerne som en bastion af den ortodokse kristendomm og en
korsfarer mod falsk lære kommende fra blandt andre gnostikerne.
Det er dog tankevækkende, at gnostikerne selv aldrig så ham sådan.
Tværtimod. De store gnostiske vise fra det tidlige 2. århundrede omtalte
Paulus som "den store apostel" (1) og ærede ham som den største
inspirationskilde til gnostisk kristendom... resten kan læses her:
http://www.nytestamente.org/content/view/24/2/
--
Venligst,
Cyril
Det nye testamente - Fortæller man dig alt? =>
http://www.nytestamente.org
.... Klart man er bitter, når man tror, man er übermensch og blot bor i
Hvidovre
| |
Andreas Falck (28-08-2006)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 28-08-06 10:38 |
|
Cyril Malka (ham der opfordrer psykisk syge til at begå selvmord)
skrev i news:news-62F2BA.00020328082006@sunsite.dk
> Paulus [ ... ]
> Men hvem var han?
>
> Han opfattes gerne som en bastion af den ortodokse kristendomm og en
> korsfarer mod falsk lære kommende fra blandt andre gnostikerne.
>
> Det er dog tankevækkende, at gnostikerne selv aldrig så ham sådan.
> Tværtimod. De store gnostiske vise fra det tidlige 2. århundrede omtalte
> Paulus som "den store apostel" (1) og ærede ham som den største
> inspirationskilde til gnostisk kristendom...
Ja, og den limpind hopper Cyril Malka (ham der opfordrer psykisk syge til at
begå selvmord) gerne med på. Men føre dokumentation for sine angreb mod
kristendommen formår han som sædvanligt ikke.
--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside
| |
Karsten Krambs (28-08-2006)
| Kommentar Fra : Karsten Krambs |
Dato : 28-08-06 14:31 |
|
On Mon, 28 Aug 2006 11:37:54 +0200, "Andreas Falck"
<dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote:
>Ja, og den limpind hopper Cyril Malka (ham der opfordrer psykisk syge til at
>begå selvmord) gerne med på. Men føre dokumentation for sine angreb mod
>kristendommen formår han som sædvanligt ikke.
Er det den samme Cyril Malka som ikke vil fortælle om han har taget
kandidateksamen i filologi som det netop stod på hans hjemmeside på
dette link; http://www.malka.biz/home/cyril/interesser/kunst/
Et link hvis indhold først blev ændret, og nu helt nedtaget, selvom
resten af hjemmeside er intakt.
--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol
| |
Zoran-sen (28-08-2006)
| Kommentar Fra : Zoran-sen |
Dato : 28-08-06 14:33 |
|
Karsten Krambs wrote:
> On Mon, 28 Aug 2006 11:37:54 +0200, "Andreas Falck"
> <dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote:
>
>> Ja, og den limpind hopper Cyril Malka (ham der opfordrer psykisk
>> syge til at begå selvmord) gerne med på. Men føre dokumentation for
>> sine angreb mod kristendommen formår han som sædvanligt ikke.
>
> Er det den samme Cyril Malka som ikke vil fortælle om han har taget
> kandidateksamen i filologi som det netop stod på hans hjemmeside på
> dette link; http://www.malka.biz/home/cyril/interesser/kunst/
> Et link hvis indhold først blev ændret, og nu helt nedtaget, selvom
> resten af hjemmeside er intakt.
>
Nåh, ham dårli løgner ham...?
| |
Zoran-sen (28-08-2006)
| Kommentar Fra : Zoran-sen |
Dato : 28-08-06 14:35 |
|
Zoran-sen wrote:
> Karsten Krambs wrote:
>> On Mon, 28 Aug 2006 11:37:54 +0200, "Andreas Falck"
>> <dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote:
>>
>>> Ja, og den limpind hopper Cyril Malka (ham der opfordrer psykisk
>>> syge til at begå selvmord) gerne med på. Men føre dokumentation for
>>> sine angreb mod kristendommen formår han som sædvanligt ikke.
>>
>> Er det den samme Cyril Malka som ikke vil fortælle om han har taget
>> kandidateksamen i filologi som det netop stod på hans hjemmeside på
>> dette link; http://www.malka.biz/home/cyril/interesser/kunst/
>> Et link hvis indhold først blev ændret, og nu helt nedtaget, selvom
>> resten af hjemmeside er intakt.
>>
> Nåh, ham dårli løgner ham...?
>
....løyner?
| |
Andreas Falck (28-08-2006)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 28-08-06 18:17 |
|
Karsten Krambs skrev i news:gmr5f2h285hcol9uchlh8rms4a76k4a4do@4ax.com
[... ]
>> Ja, og den limpind hopper Cyril Malka (ham der opfordrer psykisk syge
>> til at begå selvmord) gerne med på. Men føre dokumentation for sine
>> angreb mod kristendommen formår han som sædvanligt ikke.
>
> Er det den samme Cyril Malka som ikke vil fortælle om han har taget
> kandidateksamen i filologi som det netop stod på hans hjemmeside på
> dette link; http://www.malka.biz/home/cyril/interesser/kunst/
> Et link hvis indhold først blev ændret, og nu helt nedtaget, selvom
> resten af hjemmeside er intakt.
Ja, det er den samme løgnagtige semijøde Cyril Malka som nu har fjernet
nogle løgnagtige dele fra en af hans mange hjemmesider.
Han har det sikkert ikke særligt godt med de mange afsløringer af hans
løgnagtigheder i de seneste dage.
--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside
| |
ThomasB (28-08-2006)
| Kommentar Fra : ThomasB |
Dato : 28-08-06 18:59 |
|
"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:44f32583$0$75042$14726298@news.sunsite.dk...
> Ja, det er den samme løgnagtige semijøde Cyril Malka som nu har fjernet
> nogle løgnagtige dele fra en af hans mange hjemmesider.
>
> Han har det sikkert ikke særligt godt med de mange afsløringer af hans
> løgnagtigheder i de seneste dage.
Hvis det var mig der blev beskyldt for at være psykoterapeutkvaksalver, så
skulle jeg med glæde fremvise de relavante papirer.
Derimod ødelægger han det endnu mere for sig selv, ved at lave en video af
hans hus (som i øvrigt koster en brøkdel af mit og flertallet af danske
huse), hvor han zoomer ind på ét diplom (affiliate diplom!!) og en masse
kuglepenne(!) - det er satme tyndt og beviser bare at manden klart har noget
at skjule.
Som skrevet mange gange efterhånden, så lider Cyril Malka af en
narcissistisk personlighedsforstyrrelse:
http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Narcissistisk.htm
| |
Andreas Falck (28-08-2006)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 28-08-06 19:43 |
|
ThomasB skrev i news:44f32f01$0$75042$14726298@news.sunsite.dk
[ ... ]
> Hvis det var mig der blev beskyldt for at være psykoterapeutkvaksalver, så
> skulle jeg med glæde fremvise de relavante papirer.
>
> Derimod ødelægger han det endnu mere for sig selv, ved at lave en video af
> hans hus (som i øvrigt koster en brøkdel af mit og flertallet af danske
> huse), hvor han zoomer ind på ét diplom (affiliate diplom!!) og en masse
> kuglepenne(!) - det er satme tyndt og beviser bare at manden klart har
> noget at skjule.
Ja, og det er nok ved at være gået op for alle andre end Malkaerne selv og
så Henrik Vestergaard Blunck, deres lille trofaste følgesvend der endda
bakker Cyril op når han opfordrer psykisk syge personer til at begå
selvmord!
De dersens 3 semijøder er en "køn" samling af individer, og man må da håbe
at de ikke formerer sig!
--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside
| |
ThomasB (31-08-2006)
| Kommentar Fra : ThomasB |
Dato : 31-08-06 14:02 |
|
Andreas Falck skrev:
>> Hvis det var mig der blev beskyldt for at være
>> psykoterapeutkvaksalver, så skulle jeg med glæde fremvise de
>> relavante papirer. Derimod ødelægger han det endnu mere for sig selv, ved
>> at lave en
>> video af hans hus (som i øvrigt koster en brøkdel af mit og
>> flertallet af danske huse), hvor han zoomer ind på ét diplom
>> (affiliate diplom!!) og en masse kuglepenne(!) - det er satme tyndt
>> og beviser bare at manden klart har noget at skjule.
>
> Ja, og det er nok ved at være gået op for alle andre end Malkaerne
> selv og så Henrik Vestergaard Blunck, deres lille trofaste følgesvend
> der endda bakker Cyril op når han opfordrer psykisk syge personer til
> at begå selvmord!
Britt er en ubetydelig grim og fed so, det samme med Vestergaard som dog kan
være ret sympatisk, når han ikke spiller malkahøjrøvet og tror at vi andre
janter ham.
Cyril derimod er bums der tror han er psykoterapeut. Maden må ikke engang se
sine egne børn - hvor mange andre "psykoterapeuter" kender du der har fået
forbud mod at se sine børn pga. grov vold?
> De dersens 3 semijøder er en "køn" samling af individer, og man må da
> håbe at de ikke formerer sig!
Cyril må ikke se sine børn mere, Britt kan pga. fedme og andre skavanker,
ikke få børn.
| |
B æ 9 (31-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 31-08-06 14:34 |
|
ThomasB wrote:
> Andreas Falck skrev:
>>> Hvis det var mig der blev beskyldt for at være
>>> psykoterapeutkvaksalver, så skulle jeg med glæde fremvise de
>>> relavante papirer. Derimod ødelægger han det endnu mere for sig selv, ved
>>> at lave en
>>> video af hans hus (som i øvrigt koster en brøkdel af mit og
>>> flertallet af danske huse), hvor han zoomer ind på ét diplom
>>> (affiliate diplom!!) og en masse kuglepenne(!) - det er satme tyndt
>>> og beviser bare at manden klart har noget at skjule.
>> Ja, og det er nok ved at være gået op for alle andre end Malkaerne
>> selv og så Henrik Vestergaard Blunck, deres lille trofaste følgesvend
>> der endda bakker Cyril op når han opfordrer psykisk syge personer til
>> at begå selvmord!
>
> Britt er en ubetydelig grim og fed so, det samme med Vestergaard som dog kan
> være ret sympatisk, når han ikke spiller malkahøjrøvet og tror at vi andre
> janter ham.
>
> Cyril derimod er bums der tror han er psykoterapeut. Maden må ikke engang se
> sine egne børn - hvor mange andre "psykoterapeuter" kender du der har fået
> forbud mod at se sine børn pga. grov vold?
>
>> De dersens 3 semijøder er en "køn" samling af individer, og man må da
>> håbe at de ikke formerer sig!
>
> Cyril må ikke se sine børn mere, Britt kan pga. fedme og andre skavanker,
> ikke få børn.
>
>
hva faen ved du om det - er du gynækolog?
| |
ThomasB (31-08-2006)
| Kommentar Fra : ThomasB |
Dato : 31-08-06 14:42 |
|
B æ 9 skrev:
>>> De dersens 3 semijøder er en "køn" samling af individer, og man må
>>> da håbe at de ikke formerer sig!
>>
>> Cyril må ikke se sine børn mere, Britt kan pga. fedme og andre
>> skavanker, ikke få børn.
>
> hva faen ved du om det - er du gynækolog?
Nej jeg er synsk.
| |
B æ 9 (31-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 31-08-06 16:09 |
|
ThomasB wrote:
> B æ 9 skrev:
>>>> De dersens 3 semijøder er en "køn" samling af individer, og man må
>>>> da håbe at de ikke formerer sig!
>>> Cyril må ikke se sine børn mere, Britt kan pga. fedme og andre
>>> skavanker, ikke få børn.
>> hva faen ved du om det - er du gynækolog?
>
> Nej jeg er synsk.
>
>
det praler britt m. osse af at være, så bare pas på
| |
ThomasB (31-08-2006)
| Kommentar Fra : ThomasB |
Dato : 31-08-06 16:31 |
|
B æ 9 skrev:
>>>>> De dersens 3 semijøder er en "køn" samling af individer, og man må
>>>>> da håbe at de ikke formerer sig!
>>>> Cyril må ikke se sine børn mere, Britt kan pga. fedme og andre
>>>> skavanker, ikke få børn.
>>> hva faen ved du om det - er du gynækolog?
>>
>> Nej jeg er synsk.
>
> det praler britt m. osse af at være, så bare pas på
Hun forveksler synsk med snæversynsk...
| |
B æ 9 (31-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 31-08-06 17:56 |
|
ThomasB wrote:
> B æ 9 skrev:
>>>>>> De dersens 3 semijøder er en "køn" samling af individer, og man må
>>>>>> da håbe at de ikke formerer sig!
>>>>> Cyril må ikke se sine børn mere, Britt kan pga. fedme og andre
>>>>> skavanker, ikke få børn.
>>>> hva faen ved du om det - er du gynækolog?
>>> Nej jeg er synsk.
>> det praler britt m. osse af at være, så bare pas på
>
> Hun forveksler synsk med snæversynsk...
>
>
snæver? så derfor kan hun ikke få børn? Endsige blive befrugtet......
hmmmm, det forklarer måske noget...
| |
Andreas Falck (31-08-2006)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 31-08-06 18:15 |
|
ThomasB skrev i news:44f6ddcb$0$75028$14726298@news.sunsite.dk
[ ... ]
> Cyril derimod er bums der tror han er psykoterapeut. Maden må ikke engang
> se sine egne børn - hvor mange andre "psykoterapeuter" kender du der har
> fået forbud mod at se sine børn pga. grov vold?
Jeg har aldrig hørt om andre.
>> De dersens 3 semijøder er en "køn" samling af individer, og man må da
>> håbe at de ikke formerer sig!
>
> Cyril må ikke se sine børn mere, Britt kan pga. fedme og andre skavanker,
> ikke få børn.
Ja, visse fordele for samfundet er der da forbundet med med netop det.
--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside
| |
B æ 9 (28-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 28-08-06 20:25 |
|
ThomasB wrote:
> "Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> news:44f32583$0$75042$14726298@news.sunsite.dk...
>> Ja, det er den samme løgnagtige semijøde Cyril Malka som nu har fjernet
>> nogle løgnagtige dele fra en af hans mange hjemmesider.
>>
>> Han har det sikkert ikke særligt godt med de mange afsløringer af hans
>> løgnagtigheder i de seneste dage.
>
> Hvis det var mig der blev beskyldt for at være psykoterapeutkvaksalver, så
> skulle jeg med glæde fremvise de relavante papirer.
>
> Derimod ødelægger han det endnu mere for sig selv, ved at lave en video af
> hans hus (som i øvrigt koster en brøkdel af mit og flertallet af danske
> huse), hvor han zoomer ind på ét diplom (affiliate diplom!!) og en masse
> kuglepenne(!) - det er satme tyndt og beviser bare at manden klart har noget
> at skjule.
>
> Som skrevet mange gange efterhånden, så lider Cyril Malka af en
> narcissistisk personlighedsforstyrrelse:
> http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Narcissistisk.htm
>
>
>
>
hvorfor han også i fulde drag nyder din opmærksomhed
| |
Jens Bruun (28-08-2006)
| Kommentar Fra : Jens Bruun |
Dato : 28-08-06 21:54 |
|
In news:44f32f01$0$75042$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:
> Derimod ødelægger han det endnu mere for sig selv, ved at lave en
> video af hans hus (som i øvrigt koster en brøkdel af mit og
> flertallet af danske huse), hvor han zoomer ind på ét diplom
> (affiliate diplom!!) og en masse kuglepenne(!) - det er satme tyndt
> og beviser bare at manden klart har noget at skjule.
Jeg er næsten stum af forbavselse. Du klikkede rent faktisk på hans link?
--
-Jens B.
D.e.f.f.e.s.
| |
ThomasB (28-08-2006)
| Kommentar Fra : ThomasB |
Dato : 28-08-06 23:29 |
|
"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:VL2dndNoitZtym7ZRVnyrQ@giganews.com...
>> Derimod ødelægger han det endnu mere for sig selv, ved at lave en
>> video af hans hus (som i øvrigt koster en brøkdel af mit og
>> flertallet af danske huse), hvor han zoomer ind på ét diplom
>> (affiliate diplom!!) og en masse kuglepenne(!) - det er satme tyndt
>> og beviser bare at manden klart har noget at skjule.
>
> Jeg er næsten stum af forbavselse. Du klikkede rent faktisk på hans link?
Godt set, Jens
| |
Jens Bruun (29-08-2006)
| Kommentar Fra : Jens Bruun |
Dato : 29-08-06 10:04 |
|
In news:44f36e2f$0$75031$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:
> Godt set, Jens
+4 på venstre, +3 på højre.
Mens jeg har dig: Hvad tror du, det er, vi pt. oplever med MatchMaker,
Patruljen og Les Malkas? Et eller andet sted virker det noget iscenesat, og
hvis Søren Bo Rødgaard Henriksen er involveret (soren.somet.dk), kan alt jo
være muligt. Jeg er ikke helt overbevist om, at alt er, hvad det giver sig
ud for at være. Hvad mener du?
--
-Jens B.
D.e.f.f.e.s.
| |
Bekan (29-08-2006)
| Kommentar Fra : Bekan |
Dato : 29-08-06 10:25 |
|
"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:2qOdnQporKB1n2nZnZ2dnUVZ8qGdnZ2d@giganews.com...
> In news:44f36e2f$0$75031$14726298@news.sunsite.dk,
> ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:
>
>> Godt set, Jens
>
> +4 på venstre, +3 på højre.
>
> Mens jeg har dig: Hvad tror du, det er, vi pt. oplever med MatchMaker,
> Patruljen og Les Malkas? Et eller andet sted virker det noget iscenesat,
> og hvis Søren Bo Rødgaard Henriksen er involveret (soren.somet.dk), kan
> alt jo være muligt. Jeg er ikke helt overbevist om, at alt er, hvad det
> giver sig ud for at være. Hvad mener du?
>
"Appearances are of four kinds:
things either are as they appear to be;
or they neither are nor appear to be;
or they are but do not appear to be;
or they are not and yet appear to be."
Epictetus
| |
B æ 9 (29-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 29-08-06 19:19 |
|
Jens Bruun wrote:
> In news:44f36e2f$0$75031$14726298@news.sunsite.dk,
> ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:
>
>> Godt set, Jens
>
> +4 på venstre, +3 på højre.
>
> Mens jeg har dig: Hvad tror du, det er, vi pt. oplever med MatchMaker,
> Patruljen og Les Malkas? Et eller andet sted virker det noget iscenesat, og
> hvis Søren Bo Rødgaard Henriksen er involveret (soren.somet.dk), kan alt jo
> være muligt. Jeg er ikke helt overbevist om, at alt er, hvad det giver sig
> ud for at være. Hvad mener du?
>
øhhhh - måske:
Godt set, Jens
Måske det er dem selv der snakker med sig selv
hvem og hvad er egentlig jens bruun?
| |
ThomasB (30-08-2006)
| Kommentar Fra : ThomasB |
Dato : 30-08-06 00:01 |
|
"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:2qOdnQporKB1n2nZnZ2dnUVZ8qGdnZ2d@giganews.com...
>> Godt set, Jens
>
> +4 på venstre, +3 på højre.
Det er da også bedre end at være snæversynet.
> Mens jeg har dig: Hvad tror du, det er, vi pt. oplever med MatchMaker,
> Patruljen og Les Malkas? Et eller andet sted virker det noget iscenesat,
> og hvis Søren Bo Rødgaard Henriksen er involveret (soren.somet.dk), kan
> alt jo være muligt. Jeg er ikke helt overbevist om, at alt er, hvad det
> giver sig ud for at være. Hvad mener du?
Jeg synes dit syn virker bedre end +4 på venstre og +3 på højre!
| |
The MatchMaker (31-08-2006)
| Kommentar Fra : The MatchMaker |
Dato : 31-08-06 21:07 |
|
On Tue, 29 Aug 2006 11:03:36 +0200
(<2qOdnQporKB1n2nZnZ2dnUVZ8qGdnZ2d@giganews.com>), "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:
>In news:44f36e2f$0$75031$14726298@news.sunsite.dk,
>ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:
>
>> Godt set, Jens
>
>+4 på venstre, +3 på højre.
>
>Mens jeg har dig: Hvad tror du, det er, vi pt. oplever med MatchMaker,
>Patruljen og Les Malkas? Et eller andet sted virker det noget iscenesat, og
Inden der går for meget konspirationsteori i tingene, så vil jeg lige
afsende et Harpoon missil efter den overvejelse, da det naturligvis
kunne have været en mulighed.
At jeg er havnet i denne strøm af indlæg omkring Cyril Malka beror på
lidt af en tilfældighed. Den oprindelige og egentlige hensigt med min
profil var, da den blev oprettet, en anden end den hvori den indgår
pt, og er i denne sammenhæng uinteressant og uvæsentlig, men det er et
samspil af flere forhold som har bevirket at jeg nu havnet der hvor et
er tilfældet:
Den første anledning var lidt af et tilfælde da jeg sad og læste en
trække tråde i bl.a. denne nyhedsgruppe, og faldt over et indlæg af
Karsten Krambs fra 31. juli hvor han skriver.
>Ser det altså ud til at Cyril bruger titlen (M.Sc.)
>Det er vist en beskyttet titel som ikke alle kan bruge, så mon ikke
>der er noget om snakken, at Cyril har en M.Sc.
>
>Det skal lige siges at jeg ikke kan læse et pip fransk, og der kunne
>for så vidt i teksten lige som godt stå at han netop IKKE har den
>beskrevne title. Men ofte skriv man sin title efter navn.
>
>Så Cyril har altså evt. en universitetsgrad. Og i så fald kan det vel
>hurtigt opklares så den dialog kan lægges på hylden.
Jeg kommenterede dette den 13. august med:
>Cyril Malka har ingen dansk universitetsgrad. Han har læst de første
>to år af grunduddannelsen i dansk på Københavns Universitet i den
>sidste halvdel af 80'erne. Han har ganske vist hævdet at være
>cand.phil. i nordisk filologi, men det afivses af KU.
.... som et bidrag til at få den dialog lagt på hylden.
Samtidig havde Patruljen skrevet en række indlæg omkring sin
oplevelse/vurdering af Cyril Malka, som jeg fandt yderst rammende og
beskrivende, som jeg valgte at tilkendegive min enighed i hans
betragtninger.
Hvad der imidlertid slog hovedet på sømmet, dråben der fik bæret til
at flyde over, so to speak, var kombinationen af Cyril Malka's ageren
krydret med Britt Malka's udmelding:
>Især da argumentationsformer som følgende ofte benyttes her i gruppen:
>
>Eksempel:
>
>Cyril Malka siger at han [indsæt selv din yndlingsløgn her fx er
>uddannet cand.psyk eller cand. noget andet, som Cyril aldrig har sagt
>eller skrevet.]
>
>Det er løgn, fordi det siger [indsæt selv passende instans der tager sig
>af det].
>
>Altså, man påstulerer en løgn som om det er noget, der er sagt/skrevet,
>hvorefter man tilbageviser løgnen som løgn.
>
>Jeps, den sidste idiot er endnu ikke født.
En ting er at Cyril og Britt Malka opretholder en del af deres
selvtiltrækkelighed ved hjælp af vrangforestillinger om sig selv og
andre, men når de fx smædeskrifter her på internettet og ved inddrage
andre i opretholden af deres vrangforestillinger uden tanke for de
konsekvenser dette kan have, så er det for mig en anden situationen.
Et eksempel på dette er den psykoanalytiker hos hvem Cyril Malka i sin
tid gik i terapi hos og som han har henvist til ved navns nævnelse,
som omstændighedsbevis for hans påståede sin psykoanalytiske
uddannelse, hvilket bl.a. medførte at hans navn pludselig optråde i en
avisartikel. En af mine bekendte kender den pågældende psykoanalytiker
ganske godt, og han fortalte mig for vel efterhånden 1½ år siden om
psyanalytikerens irritation over at han uden at ville det pludselig at
blev inddraget i en sammenhæng med dette Malka-cirkus.
Qua mit arbejde møder jeg med jævne mellem både psykiatere,
privatpraktiserende psykologer og andre terapeuter, men jeg har ved
gud aldrig mødt en der blot tilnærmelsesvis kommer noget der ligner
det Cyril Malka præsterer (ud fra en helhedsbetragtning, hvilket jeg
nævner for at understrege, at alle har deres mangler og fejl, alle kan
begå fejl, etc. men at der fra tid til anden optræder brådne kar, hvor
man på et tidspunkt siger 'enough is enough', og der er det kommet til
for mit vedkommende.
Well, nok om det, men iscenesættelse, nej tværtimod.
The MatchMaker
"Man må kende sin fortid for at kunne forstå sin nutid og forme sin fremtid."
| |
B æ 9 (29-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 29-08-06 19:05 |
|
Jens Bruun wrote:
> In news:44f32f01$0$75042$14726298@news.sunsite.dk,
> ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:
>
>> Derimod ødelægger han det endnu mere for sig selv, ved at lave en
>> video af hans hus (som i øvrigt koster en brøkdel af mit og
>> flertallet af danske huse), hvor han zoomer ind på ét diplom
>> (affiliate diplom!!) og en masse kuglepenne(!) - det er satme tyndt
>> og beviser bare at manden klart har noget at skjule.
>
> Jeg er næsten stum af forbavselse. Du klikkede rent faktisk på hans link?
>
boligprogramdillen er måske kommet til frankrig?
ka man ikke komme i tv ka man komme på nettet
| |
B æ 9 (28-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 28-08-06 20:23 |
|
Andreas Falck wrote:
> Han har det sikkert ikke særligt godt med de mange afsløringer af hans
> løgnagtigheder i de seneste dage.
>
You wish!!!
| |
Vidal (28-08-2006)
| Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 28-08-06 12:55 |
|
Andreas Falck wrote:
> Cyril Malka (ham der opfordrer psykisk syge til at begå selvmord)
> skrev i news:news-62F2BA.00020328082006@sunsite.dk
>
> > Paulus [ ... ]
>
> > Men hvem var han?
> >
> > Han opfattes gerne som en bastion af den ortodokse kristendomm og en
> > korsfarer mod falsk lære kommende fra blandt andre gnostikerne.
> >
> > Det er dog tankevækkende, at gnostikerne selv aldrig så ham sådan.
> > Tværtimod. De store gnostiske vise fra det tidlige 2. århundrede omtalte
> > Paulus som "den store apostel" (1) og ærede ham som den største
> > inspirationskilde til gnostisk kristendom...
>
> Ja, og den limpind hopper Cyril Malka (ham der opfordrer psykisk syge til at
> begå selvmord) gerne med på. Men føre dokumentation for sine angreb mod
> kristendommen formår han som sædvanligt ikke.
Måske skal vi til at betegne Paulus som den store agnostel.
--
Venlig hilsen,
Villy Dalsgaard
| |
Andreas Falck (28-08-2006)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 28-08-06 18:14 |
|
Vidal skrev i news:1156766077.557874.162950@p79g2000cwp.googlegroups.com
[ ... ]
> Måske skal vi til at betegne Paulus som den store agnostel.
God humor er meget befriende
--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside
| |
Jens Bruun (28-08-2006)
| Kommentar Fra : Jens Bruun |
Dato : 28-08-06 21:52 |
|
In news:44f32582$0$75042$14726298@news.sunsite.dk,
Andreas Falck <dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote:
> God humor er meget befriende
Usær hvis det bare nydes uden at blive dissekeret alt for meget ud.
--
-Jens B.
D.e.f.f.e.s.
| |
Andreas Falck (28-08-2006)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 28-08-06 22:33 |
|
Jens Bruun skrev i news:5KCdnSsVTrvOym7ZnZ2dnUVZ8qWdnZ2d@giganews.com
>> God humor er meget befriende
>
> Usær hvis det bare nydes uden at blive dissekeret alt for meget ud.
Jeps
--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside
| |
Peter (28-08-2006)
| Kommentar Fra : Peter |
Dato : 28-08-06 20:58 |
|
"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
news:news-62F2BA.00020328082006@sunsite.dk...
> Paulus er den mest indflydelsesrige kristne overhovedet.
>
> Der er 13 breve, der tilegnes ham i de græske skrifter, hvilket
> repræsenterer en fjerdel af den kristne canon. Ud over disse handler
> Apostlenes Gerniger om ham.
>
> Men hvem var han?
>
Men hvem er Cyril når det kommer til stykket?. Jo mere jeg læser af det
Cyril skriver jo mere går det op for mig hvor uhyggelig en person han er.
| |
patruljen (28-08-2006)
| Kommentar Fra : patruljen |
Dato : 28-08-06 21:52 |
|
B æ 9 wrote:
> ThomasB wrote:
> > "Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> > news:44f32583$0$75042$14726298@news.sunsite.dk...
> >> Ja, det er den samme løgnagtige semijøde Cyril Malka som nu har fjernet
> >> nogle løgnagtige dele fra en af hans mange hjemmesider.
> >>
> >> Han har det sikkert ikke særligt godt med de mange afsløringer af hans
> >> løgnagtigheder i de seneste dage.
> >
> > Hvis det var mig der blev beskyldt for at være psykoterapeutkvaksalver, så
> > skulle jeg med glæde fremvise de relavante papirer.
> >
> > Derimod ødelægger han det endnu mere for sig selv, ved at lave en video af
> > hans hus (som i øvrigt koster en brøkdel af mit og flertallet af danske
> > huse), hvor han zoomer ind på ét diplom (affiliate diplom!!) og en masse
> > kuglepenne(!) - det er satme tyndt og beviser bare at manden klart har noget
> > at skjule.
> >
> > Som skrevet mange gange efterhånden, så lider Cyril Malka af en
> > narcissistisk personlighedsforstyrrelse:
> > http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Narcissistisk.htm
> >
> >
> >
> >
>
> hvorfor han også i fulde drag nyder din opmærksomhed
Halløjsa. Det er pointen. Opmærksomheden ikke alene nydes. Den er en
nødvendighed.
Hvis ingen positiv opmærksomhed, så hellere negativ. Men
opmærksomhed skal der til.
Det er åndelig føde " Mennesket lever ikke af mad alene ".
Specielt ikke omnipotente narcisistiske psyker. Der er opmærksomhed en
bydende nødvendighed. En bekræftelse på værdi, betydning og en
anledning til at blive forelsket i eget spejlbillede. Så trives man
herligt.
Der er et behov for selv - iscenesættelse ud over alle grænser. Men
det kan samtidig være en markedsføringsmekanisme. Altså tjene 2
samtidige helt nødvendige formål.
Jeg er ikke teolog. Men jeg kan dog gennemskue, at der leveres
udokumenterede antagelser omkring kristendom. Spørgsmål besvares ikke
lødigt.
Jeg vil mene, der er en skjult dagsorden ud i religiøse anliggender.
Jeg kan også gennemskue, at der hovedsageligt citeres fra andre
kilder. Derudover falder der ikke rigtig de store guldkorn ind. Banal
paratviden og udenadslære.
Best regards Bruun
| |
B æ 9 (29-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 29-08-06 19:04 |
|
patruljen wrote:
> B æ 9 wrote:
>> ThomasB wrote:
>>> "Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse
>>> news:44f32583$0$75042$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Ja, det er den samme løgnagtige semijøde Cyril Malka som nu har fjernet
>>>> nogle løgnagtige dele fra en af hans mange hjemmesider.
>>>>
>>>> Han har det sikkert ikke særligt godt med de mange afsløringer af hans
>>>> løgnagtigheder i de seneste dage.
>>> Hvis det var mig der blev beskyldt for at være psykoterapeutkvaksalver, så
>>> skulle jeg med glæde fremvise de relavante papirer.
>>>
>>> Derimod ødelægger han det endnu mere for sig selv, ved at lave en video af
>>> hans hus (som i øvrigt koster en brøkdel af mit og flertallet af danske
>>> huse), hvor han zoomer ind på ét diplom (affiliate diplom!!) og en masse
>>> kuglepenne(!) - det er satme tyndt og beviser bare at manden klart har noget
>>> at skjule.
>>>
>>> Som skrevet mange gange efterhånden, så lider Cyril Malka af en
>>> narcissistisk personlighedsforstyrrelse:
>>> http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Narcissistisk.htm
>>>
>>>
>>>
>>>
>> hvorfor han også i fulde drag nyder din opmærksomhed
>
> Halløjsa. Det er pointen. Opmærksomheden ikke alene nydes. Den er en
> nødvendighed.
nødvendig - > nYdvendig?
det er behovstilfredsstillese - og hvis så behovene ikke er dækket på
rette tid i f t udvikling eller behovet dækkes på rette tid, men dækkes
forkert, så må man jo fortsætte op i voksenalderen og så bliver
fremtrædelsen af trangen til behovstilfredsstillelse påfaldende
besynderlig eller endda absurd
sådan gør vi alle, for ingen har fået AL den opmærksomhed fra far og mor
som udviklingen fordrer, men er der voldsomt underskud er der også
efterfølgende voldsom trang
| |
patruljen (28-08-2006)
| Kommentar Fra : patruljen |
Dato : 28-08-06 21:55 |
|
Peter wrote:
> "Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
> news:news-62F2BA.00020328082006@sunsite.dk...
> > Paulus er den mest indflydelsesrige kristne overhovedet.
> >
> > Der er 13 breve, der tilegnes ham i de græske skrifter, hvilket
> > repræsenterer en fjerdel af den kristne canon. Ud over disse handler
> > Apostlenes Gerniger om ham.
> >
> > Men hvem var han?
> >
>
> Men hvem er Cyril når det kommer til stykket?. Jo mere jeg læser af det
> Cyril skriver jo mere går det op for mig hvor uhyggelig en person han er.
Jeg vil mene, Malka er præcis så uhyggelig, som de rabiate sekter,
han mener at bekæmpe. Dybest set kæmper Malka, mod nøjagtig de ting,
han hader ved sigselv.
regards Bruun
| |
B æ 9 (29-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 29-08-06 19:06 |
|
patruljen wrote:
> Peter wrote:
>> "Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
>> news:news-62F2BA.00020328082006@sunsite.dk...
>>> Paulus er den mest indflydelsesrige kristne overhovedet.
>>>
>>> Der er 13 breve, der tilegnes ham i de græske skrifter, hvilket
>>> repræsenterer en fjerdel af den kristne canon. Ud over disse handler
>>> Apostlenes Gerniger om ham.
>>>
>>> Men hvem var han?
>>>
>> Men hvem er Cyril når det kommer til stykket?. Jo mere jeg læser af det
>> Cyril skriver jo mere går det op for mig hvor uhyggelig en person han er.
>
> Jeg vil mene, Malka er præcis så uhyggelig, som de rabiate sekter,
> han mener at bekæmpe. Dybest set kæmper Malka, mod nøjagtig de ting,
> han hader ved sigselv.
>
> regards Bruun
>
prøv at pege på en anden person og se hvor mange fingre der peger på dig
selv.....
banalt, men et godt billede a la splinter i brødres øjne og bjælker i eget
| |
Patruljen (29-08-2006)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 29-08-06 22:59 |
|
Jens Bruun wrote:
> In news:44f36e2f$0$75031$14726298@news.sunsite.dk,
> ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:
>
> > Godt set, Jens
>
> +4 på venstre, +3 på højre.
>
> Mens jeg har dig: Hvad tror du, det er, vi pt. oplever med MatchMaker,
> Patruljen og Les Malkas? Et eller andet sted virker det noget iscenesat, og
> hvis Søren Bo Rødgaard Henriksen er involveret (soren.somet.dk), kan alt jo
> være muligt. Jeg er ikke helt overbevist om, at alt er, hvad det giver sig
> ud for at være. Hvad mener du?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.
Iscenesat. Hm.
Hvad skulle være iscenesat ? Og hvordan ?
Nu bliver jeg lige lidt nysgerrig, må jeg tilstå.
Søren Bo Rødgaard Larsens tilstedeværelse gør alt muligt? Ikke
forstået.
Hilsen Bruun
| |
Jens Bruun (29-08-2006)
| Kommentar Fra : Jens Bruun |
Dato : 29-08-06 23:30 |
|
In news:1156888738.340190.187700@b28g2000cwb.googlegroups.com,
Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
> Iscenesat. Hm.
Ja, lige mine ord.
> Hvad skulle være iscenesat ? Og hvordan ?
Aner det ikke. Bare sådan en fornemmelse, ikke?
> Nu bliver jeg lige lidt nysgerrig, må jeg tilstå.
Også jeg.
> Søren Bo Rødgaard Larsens tilstedeværelse gør alt muligt? Ikke
> forstået.
Tja, når man ser, hvad omtalte person beskæftiger sig med, så er alt da
muligt i denne forbindelse - synes du ikke? Har du et kendskab til denne
Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er din nysgerrighed rent
akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er det sagen uvedkommende?
--
-Jens B.
D.e.f.f.e.s.
| |
ThomasB (30-08-2006)
| Kommentar Fra : ThomasB |
Dato : 30-08-06 00:05 |
|
"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:TLidnXz9YediImnZnZ2dnUVZ8tadnZ2d@giganews.com...
>> Iscenesat. Hm.
[snip]
>> Søren Bo Rødgaard Larsens tilstedeværelse gør alt muligt? Ikke
>> forstået.
>
> Tja, når man ser, hvad omtalte person beskæftiger sig med, så er alt da
> muligt i denne forbindelse - synes du ikke? Har du et kendskab til denne
> Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er din nysgerrighed rent
> akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er det sagen uvedkommende?
Gad vide hvor det her"Henriksen/Larsen"-halløj fører hen?
| |
Karsten Krambs (30-08-2006)
| Kommentar Fra : Karsten Krambs |
Dato : 30-08-06 00:18 |
|
On Wed, 30 Aug 2006 00:30:22 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:
>> Søren Bo Rødgaard Larsens tilstedeværelse gør alt muligt? Ikke
>> forstået.
>Tja, når man ser, hvad omtalte person beskæftiger sig med, så er alt da
>muligt i denne forbindelse - synes du ikke?
>Har du et kendskab til denne
>Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er din nysgerrighed rent
>akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er det sagen uvedkommende?
Jeg har selv undret mig over hvem han er, efter div. indlæg med hans
navn nævnt. En google på hans navn giver første hit på et Cyril Malka
site (som jo ellers ikke lader sig indeksere) hvor han beskrives som
utroværdig. Eksemplerne er spøjse fx. at denne Søren skulle vælge at
ændre sit navn så det skulle ligne Cyril's. Desuden nævnes at man ikke
kan kalde sig stud.xxx. hvis man studerer på åbent universitet. I DK
er kurser på åbent universitet fuldstændig lig med kurser på den alm.
universitets uddannelse, samme pensum samme professorer, man går endda
op samme til samme eksamen.
Prøv fx at sammenlign disse to kurser;
Åbent universitet
Hovedlinjer i Kirke- og Teologihistorien 1 og 2
http://www.sis.ku.dk/lp/viskursus.asp?knr=71515&sprog=dk&inframe=0&forrige=33990
Teologi
Hovedlinjer i Kirke- og Teologihistorien 1 - Hold A
http://www.sis.ku.dk/lp/VisKursus.asp?Knr=79097&Sprog=DK&InFrame=0
Jeg fortrækker stadig at man kalder sig stud.mag selvom det er på
åbent universitet, end at man kalder sig cand.phil uden at have
bestået kandidat eksamen.
Resten af Søren Bo Rødgaard Larsen vidner om at Cyril og ham deler
interesser.
--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol
| |
B æ 9 (30-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 30-08-06 11:46 |
|
Jens Bruun wrote:
> In news:1156888738.340190.187700@b28g2000cwb.googlegroups.com,
> Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
>
>> Iscenesat. Hm.
>
> Ja, lige mine ord.
>
>> Hvad skulle være iscenesat ? Og hvordan ?
>
> Aner det ikke. Bare sådan en fornemmelse, ikke?
>
>> Nu bliver jeg lige lidt nysgerrig, må jeg tilstå.
>
> Også jeg.
>
>> Søren Bo Rødgaard Larsens tilstedeværelse gør alt muligt? Ikke
>> forstået.
>
> Tja, når man ser, hvad omtalte person beskæftiger sig med, så er alt da
> muligt i denne forbindelse - synes du ikke? Har du et kendskab til denne
> Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er din nysgerrighed rent
> akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er det sagen uvedkommende?
>
gåklede lige på "Søren Bo Rødgaard Larsen", men der var ingen hint
hvem er Søren Bo Rødgaard Larsen
| |
B æ 9 (30-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 30-08-06 11:41 |
|
Patruljen wrote:
> Jens Bruun wrote:
>> In news:44f36e2f$0$75031$14726298@news.sunsite.dk,
>> ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:
>>
>>> Godt set, Jens
>> +4 på venstre, +3 på højre.
>>
>> Mens jeg har dig: Hvad tror du, det er, vi pt. oplever med MatchMaker,
>> Patruljen og Les Malkas? Et eller andet sted virker det noget iscenesat, og
>> hvis Søren Bo Rødgaard Henriksen er involveret (soren.somet.dk), kan alt jo
>> være muligt. Jeg er ikke helt overbevist om, at alt er, hvad det giver sig
>> ud for at være. Hvad mener du?
>>
>> --
>> -Jens B.
>>
>> D.e.f.f.e.s.
>
> Iscenesat. Hm.
> Hvad skulle være iscenesat ? Og hvordan ?
> Nu bliver jeg lige lidt nysgerrig, må jeg tilstå.
> Søren Bo Rødgaard Larsens tilstedeværelse gør alt muligt? Ikke
> forstået.
>
> Hilsen Bruun
>
det er nok en konspirationsteori om at der kun er dig og så en anden der
skriver til gruppen og at denne anden figurerer under et utal af synonymer.
i princippet kan det godt lade sig gøre at føre lange samtaler med sig
selv og et synonym - det er set før og ennda ofte
| |
Patruljen (29-08-2006)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 29-08-06 23:09 |
|
B æ 9 wrote:
> Jens Bruun wrote:
> > In news:44f36e2f$0$75031$14726298@news.sunsite.dk,
> > ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:
> >
> >> Godt set, Jens
> > > > +4 på venstre, +3 på højre.
> Måske det er dem selv der snakker med sig selv
Ja, du. Der kommer et tidspunkt, hvor der ikke er tale om en dialog
Det er nyttesløst.
> hvem og hvad er egentlig jens bruun?
Ja. Og hvem og hvad er B æ 9? Og hvorfor hedder han mon det?
Er det levnedsmiddelkontrollen, mon?
Venlig hilsen Bruun
| |
B æ 9 (30-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 30-08-06 11:42 |
|
Patruljen wrote:
> B æ 9 wrote:
>> Jens Bruun wrote:
>>> In news:44f36e2f$0$75031$14726298@news.sunsite.dk,
>>> ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:
>>>
>>>> Godt set, Jens
>>>>> +4 på venstre, +3 på højre.
>
>
>> Måske det er dem selv der snakker med sig selv
>
> Ja, du. Der kommer et tidspunkt, hvor der ikke er tale om en dialog
> Det er nyttesløst.
>
>
>> hvem og hvad er egentlig jens bruun?
>
> Ja. Og hvem og hvad er B æ 9? Og hvorfor hedder han mon det?
>
> Er det levnedsmiddelkontrollen, mon?
>
> Venlig hilsen Bruun
>
tjae - Q8 og Bæ9 og jeg hedder i virkligheden Benny (eller gØr jeg?)
men jeg har en nebensgeschaft hos Echelon
| |
Patruljen (30-08-2006)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 30-08-06 09:08 |
|
Jens Bruun wrote:
> In news:1156888738.340190.187700@b28g2000cwb.googlegroups.com,
> Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
>
> > Iscenesat. Hm.
>
> Ja, lige mine ord.
>
> > Hvad skulle være iscenesat ? Og hvordan ?
>
> Aner det ikke. Bare sådan en fornemmelse, ikke?
Din intuition. Tja. Jeg ved ikke, hvordan det skulle lade sig gøre, at
iscenesætte ret meget. Det ville formentlig kræve en form for
koordination.
Jeg er endnu nysgerrig. Hvilke ting betyder, at du tænker diskussionen
har været iscenesat?
> Tja, når man ser, hvad omtalte person beskæftiger sig med, så er alt da
> muligt i denne forbindelse - synes du ikke? Har du et kendskab til denne
> Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er din nysgerrighed rent
> akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er det sagen uvedkommende
Jeg har læst ting af Søren B.R.Larsen. Eksempelvis hans hjemmeside,
et par artikler til Kristeligt dagblad. Derudover kender jeg ikke
manden.
Jeg er blevet opmærksom på Sørens eksistens, ved at læse på Malkas
hjemmeside.
Der er lagt personlige oplysninger på Søren Bo ud. Og jeg har
reageret og kommenteret på tingene, da det hverken er almindeligt
eller specielt forsvarligt. Faktisk har jeg aldrig set noget lignende
fra en terapeuts hånd.
Som tidligere nævnt oplever jeg oplysningerne, som direkte uetiske.
Meget forkert, kort og godt. Tillidsbrud og tavshedspligt etc.
Jeg kan ikke rigtigt forstå din konklusion? At fordi Søren Bo er
socialpædagog og udøver konsulentbistand til institutioner mv, skulle
alt være muligt.
En socialpædagogisk uddannelse betyder almindeligvis ikke at alt er
muligt.
Kan du ikke lide pædagoger?
Jeg vil nødig have mit navn frem. Det vil give mig problemer ikke at
være anonnym.
Jeg mener, at have skrevet lidt om de motiver, der ligger til grund.
Dertil kan jeg bare se undrende til, når jeg betragter Malkas
reklamevirksomhed for egen person og privatliv. Det går langt videre,
end hvad der almindeligvis er i en terapeuts interesse i relation til
selve funktionen. Mekanismer omkring, spejling overføringsmekanismer
har jeg vist også kort beskrevet.
Kender klienten til din person og privatliv inden vedkommende
overhovedet træder ind i lokalet, sætter du værdifulde værktøjer
ud af kraft eller gør dem langt mere vanskelige at udrede og analysere
på.
Den professionelle baggrund kan have interesse for andre. Ikke ting,
der hører til i privatlivet. Tværtimod.
Min interesse ligger i de ting, jeg har oplevet, her på usenet. Der er
en professionel / faglig interesse, nu.
Venlig hilsen Bruun
| |
Jens Bruun (30-08-2006)
| Kommentar Fra : Jens Bruun |
Dato : 30-08-06 10:38 |
|
In news:1156925298.588149.123440@74g2000cwt.googlegroups.com,
Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
> Jeg er endnu nysgerrig. Hvilke ting betyder, at du tænker diskussionen
> har været iscenesat?
Skal vi ikke bare lade det blive ved "intuition"?
> Jeg har læst ting af Søren B.R.Larsen. Eksempelvis hans hjemmeside,
> et par artikler til Kristeligt dagblad. Derudover kender jeg ikke
> manden.
Hmm.
> Jeg er blevet opmærksom på Sørens eksistens, ved at læse på Malkas
> hjemmeside.
> Der er lagt personlige oplysninger på Søren Bo ud. Og jeg har
> reageret og kommenteret på tingene, da det hverken er almindeligt
> eller specielt forsvarligt. Faktisk har jeg aldrig set noget lignende
> fra en terapeuts hånd.
> Som tidligere nævnt oplever jeg oplysningerne, som direkte uetiske.
> Meget forkert, kort og godt. Tillidsbrud og tavshedspligt etc.
Ja, der er vist ingen grænser for Cyril Malkas særprægede adfærd.
> Jeg kan ikke rigtigt forstå din konklusion? At fordi Søren Bo er
> socialpædagog og udøver konsulentbistand til institutioner mv, skulle
> alt være muligt.
Ja, og jeg tror egentlig også, du ved, hvad jeg hentyder til.
> En socialpædagogisk uddannelse betyder almindeligvis ikke at alt er
> muligt.
Nej, men du beskrev jo heller ikke hele Søren B. R. Larsens baggrund, vel?
Hvorfor "glemte" du det for denne diskussion og gruppe allermest vigtige
element?
> Kan du ikke lide pædagoger?
Jeg har ikke det fjerneste mod pædagoger.
> Jeg vil nødig have mit navn frem. Det vil give mig problemer ikke at
> være anonnym.
Fint nok. Du kan sende mig en privat mail med dit navn. Jeg garanterer 100%
diskretion, men vil meget gerne vide, hvem du er.
> Dertil kan jeg bare se undrende til, når jeg betragter Malkas
> reklamevirksomhed for egen person og privatliv. Det går langt videre,
> end hvad der almindeligvis er i en terapeuts interesse i relation til
> selve funktionen. Mekanismer omkring, spejling overføringsmekanismer
> har jeg vist også kort beskrevet.
Ja, det er jeg enig med dig i.
> Venlig hilsen Bruun
Du har tidligere fortalt, dit efternavn ikke er Bruun. Hvorfor underskriver
du dig med "Bruun"?
--
-Jens B.
D.e.f.f.e.s.
| |
B æ 9 (30-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 30-08-06 12:03 |
|
Jens Bruun wrote:
>> Jeg vil nødig have mit navn frem. Det vil give mig problemer ikke at
>> være anonnym.
>
> Fint nok. Du kan sende mig en privat mail med dit navn. Jeg garanterer 100%
> diskretion,
LOL - TV-SHOPPEN
samler du osse på bilnumre? - det var ret brugt blandt 8 - 10 årige i
50-erne..
| |
B æ 9 (30-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 30-08-06 12:04 |
|
Jens Bruun wrote:
> Du har tidligere fortalt, dit efternavn ikke er Bruun. Hvorfor underskriver
> du dig med "Bruun"?
>
rofl - som du dog prøver....
| |
B æ 9 (30-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 30-08-06 11:57 |
|
Patruljen wrote noget om at han eranonym:
Bæ9 svarer:
ja - forbliv endelig anonym. du er blandt galninge!!
| |
Patruljen (30-08-2006)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 30-08-06 09:11 |
|
ThomasB wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:TLidnXz9YediImnZnZ2dnUVZ8tadnZ2d@giganews.com...
> >> Iscenesat. Hm.
> [snip]
> >> Søren Bo Rødgaard Larsens tilstedeværelse gør alt muligt? Ikke
> >> forstået.
> >
> > Tja, når man ser, hvad omtalte person beskæftiger sig med, så er alt da
> > muligt i denne forbindelse - synes du ikke? Har du et kendskab til denne
> > Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er din nysgerrighed rent
> > akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er det sagen uvedkommende?
>
Gad vide hvor det her"Henriksen/Larsen"-halløj fører hen?
Gad vide Det er vist dig, som er tilknyttet psykiatrien, ikke? Det
lyder sådan i dine formuleringer.
Tja, hvor fører det hen? Aner det ikke, det må tiden vise....
Sidst. Hvem er nu Henriksen?
Venlig hilsen Bruun
| |
ThomasB (31-08-2006)
| Kommentar Fra : ThomasB |
Dato : 31-08-06 14:05 |
|
Patruljen skrev:
>>>> Iscenesat. Hm.
>> [snip]
>>>> Søren Bo Rødgaard Larsens tilstedeværelse gør alt muligt? Ikke
>>>> forstået.
>>>
>>> Tja, når man ser, hvad omtalte person beskæftiger sig med, så er
>>> alt da muligt i denne forbindelse - synes du ikke? Har du et
>>> kendskab til denne Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er
>>> din nysgerrighed rent akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er
>>> det sagen uvedkommende?
>>
> Gad vide hvor det her"Henriksen/Larsen"-halløj fører hen?
>
> Gad vide Det er vist dig, som er tilknyttet psykiatrien, ikke?
Nej det er jeg ikke.
> Det
> lyder sådan i dine formuleringer.
Nå? Hvad synes du lyder specielt psykiatriagtigt?
> Tja, hvor fører det hen? Aner det ikke, det må tiden vise....
> Sidst. Hvem er nu Henriksen?
Ham du bliver ved med at kalde Larsen....
| |
Patruljen (30-08-2006)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 30-08-06 09:18 |
|
Karsten Krambs wrote:
> On Wed, 30 Aug 2006 00:30:22 +0200, "Jens Bruun"
> <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
>
> >> Søren Bo Rødgaard Larsens tilstedeværelse gør alt muligt? Ikke
> >> forstået.
> >Tja, når man ser, hvad omtalte person beskæftiger sig med, så er alt da
> >muligt i denne forbindelse - synes du ikke?
> >Har du et kendskab til denne
> >Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er din nysgerrighed rent
> >akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er det sagen uvedkommende?
>
> Jeg har selv undret mig over hvem han er, efter div. indlæg med hans
> navn nævnt. En google på hans navn giver første hit på et Cyril Malka
> site (som jo ellers ikke lader sig indeksere) hvor han beskrives som
> utroværdig. Eksemplerne er spøjse fx. at denne Søren skulle vælge at
> ændre sit navn så det skulle ligne Cyril's. Desuden nævnes at man ikke
> kan kalde sig stud.xxx. hvis man studerer på åbent universitet. I DK
> er kurser på åbent universitet fuldstændig lig med kurser på den alm.
> universitets uddannelse, samme pensum samme professorer, man går endda
> op samme til samme eksamen.
>
> Prøv fx at sammenlign disse to kurser;
>
> Åbent universitet
> Hovedlinjer i Kirke- og Teologihistorien 1 og 2
> http://www.sis.ku.dk/lp/viskursus.asp?knr=71515&sprog=dk&inframe=0&forrige=33990
>
> Teologi
> Hovedlinjer i Kirke- og Teologihistorien 1 - Hold A
> http://www.sis.ku.dk/lp/VisKursus.asp?Knr=79097&Sprog=DK&InFrame=0
>
> Jeg fortrækker stadig at man kalder sig stud.mag selvom det er på
> åbent universitet, end at man kalder sig cand.phil uden at have
> bestået kandidat eksamen.
>
> Resten af Søren Bo Rødgaard Larsen vidner om at Cyril og ham deler
> interesser.
Jamen, så har du jo selv påvist Malkas troværdighed i sin
oplysningsvirksomhed ud i Søren Bo Larsens person. Jeg må give dig
absolut ret. Det er spøjse informationer, Malka lægger ud. Og
motiverne Malka må have, svæver i det uvisse.
Umiddelbart falder der tanker ind om så lidet flaterende ting, som
brødnid og konkurence.
Venlig hilsen Bruun
| |
Patruljen (30-08-2006)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 30-08-06 11:04 |
|
Jens Bruun wrote:
> In news:1156925298.588149.123440@74g2000cwt.googlegroups.com,
> Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
>
> > Jeg er endnu nysgerrig. Hvilke ting betyder, at du tænker diskussionen
> > har været iscenesat?
>
> Skal vi ikke bare lade det blive ved "intuition"?
>
> > Jeg har læst ting af Søren B.R.Larsen. Eksempelvis hans hjemmeside,
> > et par artikler til Kristeligt dagblad. Derudover kender jeg ikke
> > manden.
>
> Hmm.
>
> > Jeg er blevet opmærksom på Sørens eksistens, ved at læse på Malkas
> > hjemmeside.
> > Der er lagt personlige oplysninger på Søren Bo ud. Og jeg har
> > reageret og kommenteret på tingene, da det hverken er almindeligt
> > eller specielt forsvarligt. Faktisk har jeg aldrig set noget lignende
> > fra en terapeuts hånd.
> > Som tidligere nævnt oplever jeg oplysningerne, som direkte uetiske.
> > Meget forkert, kort og godt. Tillidsbrud og tavshedspligt etc.
>
> Ja, der er vist ingen grænser for Cyril Malkas særprægede adfærd.
>
> > Jeg kan ikke rigtigt forstå din konklusion? At fordi Søren Bo er
> > socialpædagog og udøver konsulentbistand til institutioner mv, skulle
> > alt være muligt.
>
> Ja, og jeg tror egentlig også, du ved, hvad jeg hentyder til.
Nej. Det er derfor jeg spørger ?
>
> > En socialpædagogisk uddannelse betyder almindeligvis ikke at alt er
> > muligt.
>
> Nej, men du beskrev jo heller ikke hele Søren B. R. Larsens baggrund, vel?
> Hvorfor "glemte" du det for denne diskussion og gruppe allermest vigtige
> element?
At Søren Bo R. Larsen er tidligere JV ?
Mener du, det er det vigtigste?
> > Kan du ikke lide pædagoger?
>
> Jeg har ikke det fjerneste mod pædagoger.
>
> > Jeg vil nødig have mit navn frem. Det vil give mig problemer ikke at
> > være anonnym.
>
> Fint nok. Du kan sende mig en privat mail med dit navn. Jeg garanterer 100%
> diskretion, men vil meget gerne vide, hvem du er.
Hvilken grund har du til det, mon. Tror du, vi er i familie ?
> > Dertil kan jeg bare se undrende til, når jeg betragter Malkas
> > reklamevirksomhed for egen person og privatliv. Det går langt videre,
> > end hvad der almindeligvis er i en terapeuts interesse i relation til
> > selve funktionen. Mekanismer omkring, spejling overføringsmekanismer
> > har jeg vist også kort beskrevet.
>
> Ja, det er jeg enig med dig i.
>
> > Venlig hilsen Bruun
>
> Du har tidligere fortalt, dit efternavn ikke er Bruun. Hvorfor underskriver
> du dig med "Bruun"?
Bruun er en del af mit navn
Hilsen Bruun
| |
Patruljen (30-08-2006)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 30-08-06 12:00 |
|
B æ 9 wrote:
> Patruljen wrote:
> > B æ 9 wrote:
> >> Jens Bruun wrote:
> >>> In news:44f36e2f$0$75031$14726298@news.sunsite.dk,
> >>> ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:
> >>>
> >>>> Godt set, Jens
> >>>>> +4 på venstre, +3 på højre.
> >
> >
> >> Måske det er dem selv der snakker med sig selv
> >
> > Ja, du. Der kommer et tidspunkt, hvor der ikke er tale om en dialog
> > Det er nyttesløst.
> >
> >
> >> hvem og hvad er egentlig jens bruun?
> >
> > Ja. Og hvem og hvad er B æ 9? Og hvorfor hedder han mon det?
> >
> > Er det levnedsmiddelkontrollen, mon?
> >
> > Venlig hilsen Bruun
> >
>
>
> tjae - Q8 og Bæ9 og jeg hedder i virkligheden Benny (eller gØr jeg?)
>
>
> men jeg har en nebensgeschaft hos Echelon
ROLF...
Øh. Det da løgn. Folk, der skriver og svarer sigselv
Er der tale om lange dialoger, så, ligefrem ?
Venlig hilsen Bruun
| |
B æ 9 (30-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 30-08-06 12:17 |
|
Patruljen wrote:
> B æ 9 wrote:
>> Patruljen wrote:
>>> B æ 9 wrote:
>>>> Jens Bruun wrote:
>>>>> In news:44f36e2f$0$75031$14726298@news.sunsite.dk,
>>>>> ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:
>>>>>
>>>>>> Godt set, Jens
>>>>>>> +4 på venstre, +3 på højre.
>>>
>>>> Måske det er dem selv der snakker med sig selv
>>> Ja, du. Der kommer et tidspunkt, hvor der ikke er tale om en dialog
>>> Det er nyttesløst.
>>>
>>>
>>>> hvem og hvad er egentlig jens bruun?
>>> Ja. Og hvem og hvad er B æ 9? Og hvorfor hedder han mon det?
>>>
>>> Er det levnedsmiddelkontrollen, mon?
>>>
>>> Venlig hilsen Bruun
>>>
>>
>> tjae - Q8 og Bæ9 og jeg hedder i virkligheden Benny (eller gØr jeg?)
>>
>>
>> men jeg har en nebensgeschaft hos Echelon
>
> ROLF...
>
> Øh. Det da løgn. Folk, der skriver og svarer sigselv
> Er der tale om lange dialoger, så, ligefrem ?
>
> Venlig hilsen Bruun
>
jeg kunne jo skrive
MOSEGÅRD
( - så nu sker der sku noget op langs vestkysten.... LOL )
eller var det kolding..... (fnis)
se det var cyberkunst af klasse
| |
Vidal (30-08-2006)
| Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 30-08-06 12:17 |
|
B æ 9 wrote:
> gåklede lige på "Søren Bo Rødgaard Larsen", men der var ingen hint
>
> hvem er Søren Bo Rødgaard Larsen
Han har skrevet i gruppen i mange år. Hvem han
som sådan er, ved jeg ikke. Måske er det ham
med tilnavnet Diogenes, han bor efter sigende i
tønder.
--
Venlig hilsen,
Villy Dalsgaard
| |
B æ 9 (30-08-2006)
| Kommentar Fra : B æ 9 |
Dato : 30-08-06 12:39 |
|
Vidal wrote:
> B æ 9 wrote:
>
>> gåklede lige på "Søren Bo Rødgaard Larsen", men der var ingen hint
>>
>> hvem er Søren Bo Rødgaard Larsen
>
> Han har skrevet i gruppen i mange år. Hvem han
> som sådan er, ved jeg ikke. Måske er det ham
> med tilnavnet Diogenes, han bor efter sigende i
> tønder.
>
hvor poetisk
| |
Patruljen (30-08-2006)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 30-08-06 12:44 |
|
B æ 9 wrote:
> Vidal wrote:
> > B æ 9 wrote:
> >
> >> gåklede lige på "Søren Bo Rødgaard Larsen", men der var ingen hint
> >>
> >> hvem er Søren Bo Rødgaard Larsen
> >
> > Han har skrevet i gruppen i mange år. Hvem han
> > som sådan er, ved jeg ikke. Måske er det ham
> > med tilnavnet Diogenes, han bor efter sigende i
> > tønder.
> >
>
> hvor poetisk
Han bor i tønder. I en 3 eller 4 tønders ?
Bruun
| |
Patruljen (31-08-2006)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 31-08-06 15:55 |
|
ThomasB wrote:
> B æ 9 skrev:
> >>> De dersens 3 semijøder er en "køn" samling af individer, og man må
> >>> da håbe at de ikke formerer sig!
> >>
> >> Cyril må ikke se sine børn mere, Britt kan pga. fedme og andre
> >> skavanker, ikke få børn.
> >
> > hva faen ved du om det - er du gynækolog?
>
> Nej jeg er synsk.
Se. Det må være herligt
Det kunne jeg godt tænke mig at kunne. Men måske ikke lige hvis
besøget går omkring Britts underliv. Hm..
Ja. Det er rigtigt. Jeg tager fejl at Larsen og Henriksen. Ja, ja.
Navnene betyder ikke meget, her
Hilsen Bruun
| |
ThomasB (31-08-2006)
| Kommentar Fra : ThomasB |
Dato : 31-08-06 16:33 |
|
Patruljen skrev:
>>>>> De dersens 3 semijøder er en "køn" samling af individer, og man må
>>>>> da håbe at de ikke formerer sig!
>>>>
>>>> Cyril må ikke se sine børn mere, Britt kan pga. fedme og andre
>>>> skavanker, ikke få børn.
>>>
>>> hva faen ved du om det - er du gynækolog?
>>
>> Nej jeg er synsk.
>
> Se. Det må være herligt
> Det kunne jeg godt tænke mig at kunne. Men måske ikke lige hvis
> besøget går omkring Britts underliv. Hm..
Haha!
> Ja. Det er rigtigt. Jeg tager fejl at Larsen og Henriksen. Ja, ja.
> Navnene betyder ikke meget, her
Okay
| |
|
|