MS Windows
briani 27239
Startfolder i explorer, når den startes me~
Fra : Steen

Dato : 30-08-06 08:31

Jeg har hittet ud af, at hvis jeg vil have explorer (stifinder) til at
starte i C:\Steen\, skal jeg skrive %SystemRoot%\explorer.exe /e,C:\Steen\ i
Target i shortcuttet.

Men nu starter jeg 9 ud af 10 gange explorer ved at trykke <WINDOWS>+<E>, så
hvordan dælen styrer jeg startup folder ved den genvej?

/steen

Fra : jda

Dato : 31-08-06 02:14

Wed, 30 Aug 2006 09:30:35 +0200 hamrede Steen i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>
> Men nu starter jeg 9 ud af 10 gange explorer ved at trykke <WINDOWS>+<E>, så
> hvordan dælen styrer jeg startup folder ved den genvej?

Det kan du ikke. På samme måde som [win]+[D] betyder 'desktop' eller
[win]+[F] betyder 'find' så kan du ikke lave om på de genveje
--
Jakob
Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst

Fra : L.E.P.

Dato : 31-08-06 13:28

Thu, 31 Aug 2006 03:14:06 +0200, skrev jda <wh@tever.not> :

> [...]
>
>Det kan du ikke. På samme måde som [win]+[D] betyder 'desktop' eller
>[win]+[F] betyder 'find' så kan du ikke lave om på de genveje

Du kan i stedet oprette din egen tastatur-genvej lige under der hvor
du angiver stien.

Hilsen Lars