Print af kode
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 20-06-01 14:49

Hej Alle !
Et lille spørgsmål.
Er der en måde, man kan udskrive alle opsætningerne, når man har skrevet et
program i VBA.
Jeg tænker ikke alene på selve koden, men når man bruger
Data Link
DataEnviroment
ODBC
Når så programmet kører som man ønsker, da ville det være rart, hvis man
kunne udskrive alle opsætningerne ????

m.v.h.

Ole J. Hansne

Fra : @sbjørn

Dato : 20-06-01 15:26

File -> Print

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 21-06-01 09:03

Hej @sbjørn og andre !!
Det kan godt være, at svaret File->Print er rigtigt, men jeg får kun en
masse uforståeligt af en sådan print, ville du være så venlig at detaljer
det lidt, således at helt almindelige dødelige kan forsåt det.
M.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 21-06-01 20:48

Hej Alle
Jeg har fundet ud af det, det var jo meget let, når man ellers får printeren
til at virke som man forventer.
Tak for svaret

Ole J. Hansen

Fra : @sbjørn

Dato : 22-06-01 06:53

Prøv at åbne en frm-fil(form) i notesblok