Att: Bo Warming. Spørgsmål ang. gamle dage
Fra : Peder Simonsen

Dato : 29-08-06 23:12

Hej Bo Warming.

Jeg faldt lige over et indlæg, du engang har skrevet. Nærmere bestemt
26 sep. 1996 i den hedengangne dk.politik.ungdom.

Indlæget kan læses på googles arkiv her:
http://groups.google.com/group/dk.politik.ungdom/msg/6c9e4c22ff9a1b78?hl=da&

Til dette har jeg to spørgsmål, der har ligget mig på sinde. Din
usenetprofil hedder Jens Peter Karlsen, men du underskriver dig som Bo
Warming. Dette er set før omkring 1996. Hvem er denne J P Karlsen?

En anden ting er, at du underskriver dig selv som Ph.d.
Bo Warming ,Ph.D, Bjelkes Alle 46, DK-2200 Copenhagen, 45 3181 2614

Jeg troede "kun", at du havde en kandidateksamen jævnfør dine
underskrifter de sidste mange år. Er du i virkeligheden Ph.D. og i så
fald, hvad skrev du om?

Jeg håber, at få lidt opklaring på sagerne.

Med venlig hilsen,
Peder

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-06 01:12

"Peder Simonsen" <kalbas76@hotmail.com> wrote in message
[...]

BW: Hvad vil du med den viden? Jens Peter Karlsen har været lejer hos
mig på Bjelkes Alle 46 i ca tolv år.Vore internetaktiviteter har været
infiltreret i hinandens og sondring mellem afsenderadresse har været
uvæsentlig. Han er nu most valued person i Microsoft og
sammenblandingen er totalt ophørt. De mere detaljerede årsager vedr de
nævnte meget gamle dage, som du spørger til, husker jeg ikke, men
antallet af indlæg med forvekslingsmulighed har været lille, % af % af
min produktion, og emnemæssigt tilfældigt - også med en lejer
Guldager og med min gymnasieklassekammerats Thomas Brink søn,
fremskridtsmanden Rene Brinck, har der været sådan ligegyldig
forvekslingsmulighed med, bl.a. når censurister har hetzet nytteløst
mod mig.og assistance fra erfarne hackere hjalp mig at komme til orde
alligevel.

Jeg var halvfjerdserne ansat som ulands-"expert" betalt af DANIDA og
administreret af UNESCO i Afghanistan, og i lange perioder med kontor
i denne FN-organisations hovedkvarter i Paris, og de påbød at
cand.scient.titlen blev oversat med Ph.D, hvilket ikke er korrekt i
dansk sammenhæng har jeg siden fået at vide. Tilsnigelsen var
nærliggende og relevant dengang jeg skrev mere på engelsksprogede ng
end danske, især alt.revisionism, hvilket var lærerigt og interessant,
men i seneste årti har jeg foretrukket vort dejlige modersmål.

I forrige årtusind, som jeg især er fra, havde man fra en folkevise et
begreb, der hed en "Dronning Dagmars Synd". Kong Valdemars hustru
bekendte på dødslejet ubetydelige overskridelser af den
middelalderkatolske "sharia" - forbrydelser uden offer. På det plan
hører nævnte bagatel-afvigelser fra min normale , regelrettte,
dydsmønstrede glistrupske adfærd hjemme. Jeg har også engang været
butikstyv. Man må kende synden , for at kunne bekæmpe den.- som bispen
sagde, da han gik på bordel (hvad dog er helt ukritisabelt i mine
øjne). At bevæge sig på afgrundens rand og flirte med det
utraditionelle er et krydderi på tilværelsen.- men jeg har som sagt
aldrig haft format til gedigen forbrydelse. Men lidt dobbelt
bogholderi giver træning, der kan være nyttig, når nu borgmester
Bondam farer brem med bål, brand og tvangsbøder mod min
husdekoratioin, tagslogans og beskyttelse af lejere mod
autonomstenkast på utraditionel vis.

Glistrup har aldrig brudt nogen lov - selv når han fik en flaske
rødvin for at holde et foredrag, blev det skrevet på selvangivelsen.
Sådant er livet for kort til for grænaesøgende - men hyperforsigtige -
mig.Flere ligegyldigheder du vil vide om? - at blive gennemskuet er
bedre end at blive overset.Hemmeligheder er ikke mig, stort set.

" Tyranniet begynder ganske diskret med ryddede skriveborde.
Harold Pinter

" Øvede løgnere siger heller ikke sandheden, når de slet
ikke behøver at lyve - blot for træningens skyld.
Harold Pinter

"Variationi is the spice of life. Proverb

"At tale meget om sig selv kan også være et middel til at skjule sig."
Nietzsche

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-06 07:47

> [...]
> end danske, især alt.revisionism, hvilket var lærerigt og
> interessant, men i seneste årti har jeg foretrukket vort dejlige

Da JO Krag annoncerede sit vægelsind MAN HAR ET STANDPUNKT TIL MAN
VÆLGER ET NYT
udstillede han sig som utroværdig - politikere har pligt til at oplyse
når de bryder løfter

Men vedr lille mig gælder

Do What you Will. Too much consistency is as bad for the mind as it is
for the body. Consistency is contrary to the nature, contrary to life.
The only completely consistent people are the dead. Aldous Huxley
1894 - 1963