Skærme
Fijala 3554
Den bedste TFT skærm
Fra : Ukendt

Dato : 29-08-06 01:38

Hvad er den bedste 17" og 19" TFT pc-skærm på markedet i dag? Det er ikke en
superhurtig gamer skærm jeg efterlyser, heller ikke en widescreen, men en
skærm der har det bedste billede til dtp og lidt dvd-gengivelser.
Pris ikke væsentlig, men best-buy til 3-4000 kr. har evt. også interesse.

Nogen bud?

MVH Peter

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-08-06 16:42

Peter skrev:

>Hvad er den bedste 17" og 19" TFT pc-skærm på markedet i dag? Det er ikke en
>superhurtig gamer skærm jeg efterlyser, heller ikke en widescreen, men en
>skærm der har det bedste billede til dtp og lidt dvd-gengivelser.

Uden at kunne komme med noget bud på en skærm, så ville jeg da
mene at til det brug ville en widescreen, da være helt ideel, så
hvorfor ikke?