MS Windows
briani 27239
Indstilling af Remote Desktop i domæne-mil~
Fra : Ukendt

Dato : 28-08-06 01:04

Hej,
Jeg er i tvivl om hvorvidt dette indlæg hører til i ms-windows.server eller
ms-windows.terminal-services eller i denne gruppe. Jeg tror lidt af hvert.
:)

Jeg har et domæne med nogle brugere som ønsker at overtage deres egen pc
hjemmefra via VPN. De er lokaladmins. Setup'et fungerer perfekt.

Men der er opstået ønske om at hvis en bruger er logget ind på pc'en (enten
på arbejdet eller hjemmefra), så må andre ikke kunne snuppe pc'en. Dvs. selv
om man er admin så må man ikke kunne logge en anden af. Kan det lade sig
gøre via en indstilling i local security policy?

Hvis nej, kan det lade sig gøre hvis de får fjernet deres
lokal-admin-rettighed og fx. nedgraderer dem til powerusers?

Eller hvilken gruppe og indstilling skal jeg kombinere?

På forhånd tak,

mvh
///M