kan denne regndragt anbefales?
Fra : Snuden

Dato : 24-08-06 21:00

Jeg mangler en god regndragt og fandt denne

http://www.aprilia-scooters.dk/product.asp?product=15423&sub=0&page=1

Nogen der kender den og kan sige god for den (den skal være helt vandtæt)

Snuden

Fra : Hagar

Dato : 24-08-06 23:19

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.aprilia-scooters.dk/product.asp?product=15423&sub=0&page=1
>
> Nogen der kender den og kan sige god for den (den skal være helt vandtæt)

Jeg har haft en dragt, men det skal jeg ikke have mere, det er meget lettere
med et sæt delt i to, så kan man komme til lommer og andet. Tænk på hvis du
har langt at køre, og du så lige med et skal lade vandet, det er ikke
hyggeligt

Hagar

Fra : Snuden

Dato : 24-08-06 23:38

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> lettere med et sæt delt i to, så kan man komme til lommer og andet. Tænk
> på hvis du har langt at køre, og du så lige med et skal lade vandet, det

Hmm, good point. I forvejen har jeg en termokedeldragt (hirtshals habit) så
det har jeg vænnet mig til. Termokedeldragten er bare ikke vandtæt, så en
dragt i str. xxxl til at tage ud over hirtshalshabitten ville nok være at
foretrække til vinterkørsel. Om sommeren er det uden termodragten...

Snuden

Fra : Hagar

Dato : 25-08-06 02:55

> [...]
> en dragt i str. xxxl til at tage ud over hirtshalshabitten ville nok være
> at foretrække til vinterkørsel. Om sommeren er det uden termodragten...

Den jeg havde, den var "indrettet" på den måde, at der i forlængelse af
benene og op, indvendigt, var en form for smæk som dækkede af for vind og
vand, ekstra godt, den gik noget op over navlen. Kan du forestille dig et
show det var når man lige skulle lade vandet, det er ikke til at få sjoveren
op over den kant, så det var bare at krænge dragten ned over skuldrene og
krænge ned før det var muligt, og så bliver man våd af regnen alligevel.
Nej, jeg skal ikke have dragt igen, men det er dit valg, jeg kom bare med
mine oplevelser

Hagar

Fra : Henning Lund

Dato : 25-08-06 13:58

Hagar wrote:

> [...]
> lommer og andet. Tænk på hvis du har langt at køre, og du så
> lige med et skal lade vandet, det er ikke hyggeligt

ca 1,5 m plastikslange i passende diameter hjælper.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Hagar

Dato : 25-08-06 14:10

> ca 1,5 m plastikslange i passende diameter hjælper.

> [...]

Nu skal du ikke poste et billede af opfindelsen i dk.binaer vel ?

Hagar

Fra : Henning Lund

Dato : 25-08-06 17:02

Hagar wrote:

> Nu skal du ikke poste et billede af opfindelsen i dk.binaer
> vel ?

Hmmmm pokkers.

Fra : GK

Dato : 31-08-06 20:14

nu er det jo ikke sikkert at manden skal pisse hvert 5 min ,, køb noget
der er vind og vandtæt det er det man skal sørge for
og det er 100% tæt så fryser man ikke når man kører

mvh gk