Response.redirect med tidsforsinkelse
Fra : Klaus Andersen

Dato : 23-08-06 15:37

Kan man lave en response.redirect med en tidsforsinkelse på f.eks. 10 sec.?

Hvis ja - hvad gør man så?

Kan desværre ikke gøre brug af: http-equiv="refresh" her.

Mvh

KA

Fra : Torben Brandt

Dato : 24-08-06 01:49

Klaus Andersen wrote:
> Kan man lave en response.redirect med en tidsforsinkelse på f.eks. 10 sec.?
>
> Hvis ja - hvad gør man så?
>
> Kan desværre ikke gøre brug af: http-equiv="refresh" her.

Det tror jeg ikke man kan. Men man kan sikkert noget andet, der løser dit
problem.
Jeg har lidt svært ved at se hvorfor du vil forsinke et kald til
Response.Redirect. Det bruges i tilfælde hvor den side der er kaldt af
browseren ikke giver noget resultat, der kan vises i browseren, og den derfor
skal kigge på en anden side for at få at vide hvad den skal vise. Den proces
er der vel ikke nogen grund til at forsinke... Prøv at forklare hvad det er du
vil opnå.

mvh Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 24-08-06 17:37

Torben Brandt <ukendt1000@hotmail.com> wrote in

> Det tror jeg ikke man kan.

Det kan man nu godt. HTTP-EQUIV er - som navnet siger - ækvivalenter til
modsvarende HTTP-headerlinier.

Man kan i ASP gøre det ønskede ved

URL = "http://stocholm.dk"
Response.AddHeader "Refresh", "10;URL=" & URL

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : Klaus Andersen

Dato : 24-08-06 22:01

"Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev i en meddelelse

> Man kan i ASP gøre det ønskede ved
>
> URL = "http://stocholm.dk"
> Response.AddHeader "Refresh", "10;URL=" & URL

Tak tak tak tak og ... tak

Mvh

KA