Hjælp til hvordan man laver en chat!?
Fra : Dennis Schmidt

Dato : 19-06-01 21:08

HejsA...!

Jeg kunne godt tænke mig at lære noget om hvordan man laver en
chat!?

Håber på at der kommer en eller anden som kan hjælpe mig!

På forhånd tak fra Dennis Schmidt!!!

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Martin Kruse

Dato : 20-06-01 00:57

Hej Dennis!

Du kan ikke lave en chat i ren html...
Du skal have adgang til noget mere asp for eksempel...

Så du skal også nok spørge i den gruppe i stedet for her...
Men for at komme tilbage til sagen så vil jeg da gerne hjælpe dig.. Bare
skriv og spørg om hvad du vil vide...
--

MK
http://www.msdesign.dk

Fra : Jesper

Dato : 21-06-01 10:23

Hej Dennis

dk.edb.internet.webdesign.serverside.php, er rigtigt godt sted at starte
hvis man vil igang med at lave chat's, BSS, osv....

Jesper