MS Windows
briani 27239
Zepter Software
Fra : goofy

Dato : 06-08-06 10:34

Hejsa NG

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, for jeg ved ikke
hvad " fejlen " er

I min registredingsdatabase har jeg flg.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Zepter Software

Hvad er Zepter Software?
Hvad gør den?

Jeg har ledt på nettet og der flere svar men mest, at det er
Anydvd/clonedav/Clonecd der laver denne nøgle, men jeg kan
ikke slette den.
Køre AVG antivirus, den finder ingenting
Adaware og Spyware Doctor finder den heller ikke.
Winxp pro
Alt er opdateret
De råd jeg har fundet på nettet om at slette den kan jeg
ikke få til at virke.
Hvordan fjerner jeg den - hvis det altså er spyware?

Med venlig hilsen

Steen

Fra : Eivind

Dato : 06-08-06 22:28