MS Windows
briani 27239
Irriterende clicl-lyd
Fra : Arne

Dato : 06-08-06 15:47

Hej.

Jeg har måtte omformatter osv og har nu igen den åndsvage( synes jeg)
clicklyd når man navigerer i IE.

Hvor er det nu man fjerner den ?

Tusind tak.
Mvh.
Arne

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-06 17:04

Arne wrote:
> Jeg har måtte omformatter osv og har nu igen den åndsvage( synes jeg)
> clicklyd når man navigerer i IE.
>
> Hvor er det nu man fjerner den ?

Det gør du inde i Kontrolpanel under "Lyde og lydenheder".
På fanebladet "Lyde", kig i listen under "Programhændelser".
Scrol nedad i listen, find og klik på den hændelse, der
hedder "Start navigation". Når den er markeret, så går du
ned i listen under "Lyde" og vælger øverste punkt: "(ingen)".
Klik [OK].

-E.G.

Fra : Arne

Dato : 06-08-06 20:20

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hedder "Start navigation". Når den er markeret, så går du
> ned i listen under "Lyde" og vælger øverste punkt: "(ingen)".

TAK ! !

Go aften.
Arne

Fra : Ole C

Dato : 06-08-06 11:31

Arne skrev blandt andet:

> Hej.
>
> Jeg har måtte omformatter osv og har nu igen den åndsvage( synes jeg)
> [...]

Dit ur går forkert!

--
vh
Ole C