MS Windows
briani 27239
Spørgsmål til XP expert
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-06 09:22

Da jeg ikke fik svar tidligere prøver jeg igen:

Der er noget som har irreteret mig siden det skete, jeg rydede op på
min pc med Ccleaner og efter det er en del programmer forsvundet fra
Tilføj/Fjern programmer. De er stadig installeret på PC'en og jeg kan i
visse tilfælde køre deres egen uninstall så det er ikke en total katastofe,
men jeg ville godt have fejlen fixet. Jeg lavede selvfølgelig en total
backup af registreringsdatabasen (fra nu af RegDB) før jeg lavede ændringer.

Er der en mulighed for at hente de nøgler og værdier ud af den RegDB fil som
jeg har liggende, uden at skulle køre den hele ind igen?

PC'en blev noget hurtigere efter oprydningen:)

--

Mvh Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 05-08-06 21:34

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderSNABELAget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tilføj/Fjern programmer. De er stadig installeret på PC'en og jeg kan i
> visse tilfælde køre deres egen uninstall så det er ikke en total

Installér programmerne igen.

Flemming Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-06 14:08

Genialt, hvorfor havde jeg ikke tænkt på det:) Spøg til side, det er ikke
lige det der er løsningen er det?

--

Mvh Jan

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 07-08-06 14:44

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderSNABELAget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Genialt, hvorfor havde jeg ikke tænkt på det:) Spøg til side, det er ikke
> lige det der er løsningen er det?

Jo da. Det er jo bare genveje der ligger i Tilføj/Fjern programmer. Den
eneste måde du kan genskabe de genveje, er ved at installere programmerne
igen. Du skal bare vide, at fordi du bruger Tilføj/Fjern programmer til at
afinstallere, er det sjældent det hele bliver slettet.

Hvis du skal have det hele med, skal du bruge et 3 parts produkt, som feks.
Ccleaner

Flemming Nielsen