MS Windows
briani 27239
Grøn skærm i windows mediaplayer
Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 20:26

Efter at have smidt et nyt grafikkort i 'puteren kan jeg ikke afspille
videofiler overhovedet. Mediaplayer starter op men med grøn skærm. Det samme
gør sig gældende for diverse andre medieprogrammer.

Codecs mm. er tilstede - det er ikke her problemet er.

mediaplayer er geninstalleret, ligeledes gfx-driver.

What to do now? forhåbentligt ikke en komplet reinstallation

/bo

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 21:27

"bme" <xxx.xxx> wrote in message
> [...]
>
> mediaplayer er geninstalleret, ligeledes gfx-driver.
>
> What to do now? forhåbentligt ikke en komplet reinstallation

Mindes noget om at visse nVidia kort har den slags symptomer. Hvilket kort
har du smidt i??

mvh
///M

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 22:02

"///M" <nomail> skrev i en meddelelse
> Mindes noget om at visse nVidia kort har den slags symptomer. Hvilket kort
> har du smidt i??

tjae. nvidia gforce 6200/128/agp8

Nogen ide til fejlafhjælpning??

/bo

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 23:00

"bme" <xxx.xxx> skrev i en meddelelse

> "///M" <nomail> skrev i en meddelelse
>>

> tjae. nvidia gforce 6200/128/agp8
>
> Nogen ide til fejlafhjælpning??

hmm, efter at have nedsat hardwareacc. for kortet virker skidtet igen. Men
hvorfor kan den ikke køre med fuld hardwareacc? Driver, windows eller
hardwarebegrænsning?

/bo

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 23:57

"bme" <xxx.xxx> wrote in message
> hmm, efter at have nedsat hardwareacc. for kortet virker skidtet igen. Men
> hvorfor kan den ikke køre med fuld hardwareacc? Driver, windows eller
> hardwarebegrænsning?

Mener det er en af de der kombi-producentproblemer, hvor hverken MS eller
nVidia vil tage skylden. Hvis du søger på nettet (eller andre herinde kan
give løsningen) kan du nok godt få det til at virke - der må findes en
patch.

mvh
///M