MS Windows
briani 27239
WinXP inkl. SP2 og "Store diske"
Fra : Kim Jespersen

Dato : 27-07-06 16:32

Hej NG

Jeg har prøvet at lede efter et svar på mit spørgsmål, men har ikke
været helt så heldig.
Så here goes.

Jeg har 2 versioner af WinXP. 1 gammel uden SP 1 eller 2 og når jeg har
installeret den, så skulle jeg disconnecte min 160 Gb disk, da der ikke
er support for diske over 120 Gb ellers smadrede installationen data på
den, indtil jeg havde installeret SP1.
Så nu har jeg fået en ny WinXP med SP2 og vil gerne have den
installeret, så er mit spørgsmål....

Understøtter den "store diske" i installationen eller skal jeg
disconnecte min 160'er igen? for ikke at miste de data jeg har på den.

På forhånd takker for svar :)

Kim

Fra : Lars Hansen

Dato : 27-07-06 16:34

"Kim Jespersen" <kim.jespersen@sstopospaml.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Understøtter den "store diske" i installationen eller skal jeg disconnecte
> min 160'er igen? for ikke at miste de data jeg har på den.

Ja den understøtter "store diske"

Fra : Kim Jespersen

Dato : 27-07-06 16:38

Lars Hansen skrev:
> "Kim Jespersen" <kim.jespersen@sstopospaml.dk> skrev i en meddelelse

> Ja den understøtter "store diske"

Tusinde tak for hurtigt svar :)

Så er det frem med det store C

Fra : Edmund

Dato : 27-07-06 20:29

Kim Jespersen wrote:
> Så nu har jeg fået en ny WinXP med SP2 og vil gerne have den
> installeret

Er du klar over at du selv kunne havde lavet en ny XP cd med SP2
http://www.helpwithwindows.com/WindowsXP/winxp-sp2-bootcd.html
--
Mvh Edmund

Fra : Kim Jespersen

Dato : 27-07-06 23:35

Edmund skrev:

> Er du klar over at du selv kunne havde lavet en ny XP cd med SP2
> http://www.helpwithwindows.com/WindowsXP/winxp-sp2-bootcd.html

Hehe nej det var jeg ikk klar over. Der kunne jeg have sparet 606,- kr :(
Jeg skulle vist have spurgt her før jeg købte en ny :)