MS Windows
briani 27239
98 og bredbånd
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-07-06 09:43

Jeg havde 98 SE inde på en maskine et par timer i går men har nu kasseret
den til fordel for Ubunta, da jeg manglede drivere (som jeg nu kan se hvor
jeg kan hente) men ikke mindst fordi jeg har bredbånd og 98 kun leder efter
modems

Hvordan er fremgangsmåden hvis man vil køre med ADSL på en 98'er?

(Sidder bag en nat- (hedder det vist) router)
Hans

Fra : Asle Bjerva

Dato : 25-07-06 09:46

Hans Paulin (6310) wrote:
> [...]
>
> Hvordan er fremgangsmåden hvis man vil køre med ADSL på en 98'er?
>
> (Sidder bag en nat- (hedder det vist) router)

Et stk nettverkskort + TCP/IP protokoll installert, aktiver DHCP hvis du har
en router med DHCP.
--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-07-06 09:55

Asle Bjerva skrev:

> Et stk nettverkskort + TCP/IP protokoll installert, aktiver DHCP hvis
> du har en router med DHCP.

Tak

Netværkskortet sidder i allerede, men det kan være jeg skal læse min driver
til det ind - er lidt længe siden jeg har leget med 98

Resten må jeg prøve at se om jeg kan finde ud af i aften (skal ud og klippe
hæk nu )
Hans

Fra : analog fotografen

Dato : 25-07-06 11:40

> [...]
> til det ind - er lidt længe siden jeg har leget med 98
>
> Resten må jeg prøve at se om jeg kan finde ud af i aften (skal ud og
Jeg mener at du et eller andet sted på TDC's hjemmeside, kan finde en
vejledning, hvordan du gør med 98 og bredbånd

Per

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-07-06 14:13

analog fotografen skrev:

> Jeg mener at du et eller andet sted på TDC's hjemmeside, kan finde en
> vejledning, hvordan du gør med 98 og bredbånd

Okay - dét ville da være fedt!

Lyder også sansynligt at de har dét - prøver lige at lede

Tak for tipset!
Hans

Fra : KsNa

Dato : 25-07-06 14:54

> Okay - dét ville da være fedt!
>
> Lyder også sansynligt at de har dét - prøver lige at lede
>
> Tak for tipset!
> --
> Med venlig hilsen
> Hans