MS Windows
briani 27239
Automatisk sluk af PC...
Fra : Magnus

Dato : 19-07-06 13:25

Findes der et lille program eller en funktion i XP som gør at man kan satte
maskinen til automatisk at skulle efter en defineret tid eller en endt
handling?

Jeg vil gerne kunne kopiere fx. et CompactFlash kort på 4Gb til harddisken
og når det er gjort skal maskinen slukkes.

Samme funktion som der er i fx. et brænder program hvro man kan afkrydse at
PC'en skal lukke ned når CD'en er brændt.

Findes der et program der kan det....
Eventuelt blot et som man kan sætte maskinen til at lukke efter X antal
minutter svarende til den tid XP skriver den er om at kopiere CompactFlash
kortet?

/Magnus

Fra : Ingolf

Dato : 19-07-06 14:17

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> wrote in message
> [...]
> minutter svarende til den tid XP skriver den er om at kopiere CompactFlash

Hvad med en .BAT fil, ala
---
xcopy FLASHKORTDREV:\*.* C:\Flashkort
shutdown -s
---
?

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-06 15:25

Jeg bruger et lille freeware-prog der hedder Poweroff når jeg ikke vil
vente på at en given opgave bliver færdig.

Du finder det på: http://users.pandora.be/jbosman/applications.html
hvor der også er on-line dokumentation.

Mvh Jan
Jan Albertsen