MS Windows
briani 27239
Blå bagrund på tekst
Fra : Henrik Christensen

Dato : 12-07-06 20:53

Hej

Min søster's comp. har lavet om på skrivebordet, navnene på alle
mapper og programmer på skrivebordet er fremhævet med en blå kasse
hele tiden, som hvis man har klikket på den.

Er der en måde at fjerne det på ???

mvh
Henrik

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 12-07-06 22:27

Henrik Christensen (slet SR5TX) skrev:
> Min søster's comp. har lavet om på skrivebordet, navnene på alle
> mapper og programmer på skrivebordet er fremhævet med en blå kasse
> hele tiden, som hvis man har klikket på den.
>
> Er der en måde at fjerne det på ???

Højreklik på denne computer - Egenskaber - Advanceret - Indstillinger - Vink
af i "Brug skygger til ikoner på skrivebordet"

hvis det stadig ikke gør det...

Højreklik på skrivebordet - Egenskaber - Skrivebord - Tilpas skrivebordet -
Web
Her deaktivere du alt hvad du kan, så der ikke er nogen flueben nogen
steder.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...