MS Windows
briani 27239
Mappe-vrøvl
Fra : Kurt Mogensen

Dato : 07-07-06 16:54

Hej.
Der har altid været en linie i toppen af skærmen når jeg åbnede mine mapper.
Linien er der for så vidt stadig, men de små ikoner der kan bruges til
navigering er blevet borte. Hvordan få man den igen ?

Kurt Mogensen
\\\\////
(O) (O)
!-----ooo--(__)--ooo-----!
www.2980.dk
Folk med begge ben på jorden hænger ikke på træerne

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 07-07-06 18:01

Kurt Mogensen skriblede:

> [...]
> !-----ooo--(__)--ooo-----!
> www.2980.dk
> Folk med begge ben på jorden hænger ikke på træerne

Du kunne også spekulere på disse mange linier
i din signatur:

Lars Fragstrup

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 08-07-06 09:30

Det er altid godt at hakke på andre, hr. Netbetjent

Fra : L.E.P.

Dato : 08-07-06 12:08

Sat, 8 Jul 2006 10:30:21 +0200, skrev "Kurt Mogensen"
<Kurt_Mogensen1@DETTEFJERNEShotmail.com> :

>Det er altid godt at hakke på andre, hr. Netbetjent

Nu tror jeg dine muligheder for hjælp hænger i en meget tynd tråd.

Hilsen Lars

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-07-06 12:21

Kurt Mogensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Det er altid godt at hakke på andre, hr. Netbetjent

Det hjælper altid gevaldigt på folks lyst til at hjælpe, hvis man
overholder de få simple regler, der er på www.usenet.dk

Udover den med udformning af signatur, er der også en om
citatteknik:

Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Rado

Dato : 08-07-06 17:59

On Fri, 7 Jul 2006 17:54:23 +0200, "Kurt Mogensen"
<Kurt_Mogensen1@DETTEFJERNEShotmail.com> wrote:

> [...]
>Linien er der for så vidt stadig, men de små ikoner der kan bruges til
>navigering er blevet borte. Hvordan få man den igen ?

Prøv at præciser lidt nærmere. Er det ikonerne i toppen af
Stifinder/Explorer vinduet der er forsvundet?

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 08-07-06 20:35

Ja, både toplinien og ikonerne under.

Fra : GB

Dato : 09-07-06 10:38

"Kurt Mogensen" <Kurt_Mogensen1@DETTEFJERNEShotmail.com> wrote in

> Ja, både toplinien og ikonerne under.
> "Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

Du buciterer. http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

GB

Fra : GB

Dato : 09-07-06 13:20

GB <nospam@nospam.invalid> wrote in news:Xns97FB764A0EED5Youremail@
130.227.3.84:

> Du buciterer. http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Der skulle have stået BUNDciterer. Tastaurer på bærbare skal man lige vænne
sig til...

GB

Fra : Rado

Dato : 09-07-06 18:52

On Sat, 8 Jul 2006 21:35:22 +0200, "Kurt Mogensen"
<Kurt_Mogensen1@DETTEFJERNEShotmail.com> wrote:

>Ja, både toplinien og ikonerne under.

OK, så tror jeg jeg ved hvad problemet er. Prøv at køre det her lille
program, det skulle i så fald genoprette tingene:

http://5-dimension.org/temp/ToolbarRepair.zip

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 10-07-06 15:25

Tak - nu er alt ved det gamle igen :)