MS Windows
briani 27239
Går ikke længere i Standby
Fra : Martin

Dato : 02-07-06 12:03

Hej NG

Min stationære Dell pc med XP sp2 går lige pludselig ikke længere i
"Systemstandby" som angivet i "Strømstyring" - det har ellers virket fint i
lang tid.

Jeg har kigget efter mistænkelige aktive processer, men alt ser fornuftigt
ud.

Nogen der har et bud på en løsning ud over at reinstallere hele maskinen?

PFT Martin

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 02-07-06 12:33

"Martin" <nospam@nospam.spam> skrev i en meddelelse news:44a7a7ed$0$20296$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
>
> Nogen der har et bud på en løsning ud over at reinstallere hele maskinen?

Det ville da være aller sidte udvej og måske ikke ændre noget.

Har du installeret noget hardware eller drivere der er inkompatibel
med XP for nylig.

Fra : Martin

Dato : 02-07-06 19:18

> Har du installeret noget hardware eller drivere der er inkompatibel
> med XP for nylig.
Nej - ikke hvad jeg ved af.