Hej,
> TDC kan bare lade være med at lave installationen ordentligt så den er
> fejlbehæftet. Så kan det jo være at de tjener 75 kr. på det hver gang folk
> er lidt utålmodige. Det er en god forretning.
Nej, du ved også udmærket at dette langt fra er tanken bagved. Tanken er jo
klart at hvis du ikke har dette alternativ siger kunderne blot "jeg gider
ikke vente til fredag middag, jeg vil klage, jeg vil med din chef
....(!!!!)". Det er en tillægsydelse !
> I mit tilfælde lavede TDC fejl først m.h.t. oprettelsen af forbindelsen
som
> de tilsyneladende havde glemt, og dernæst var der en fejl på den adsl
linje
> der var blvet oprettet, og så virker modemmet ikke da det er et nyt mærke
> (Ericson istedet for Siemens) så jeg er testkøre! Venter nu på at en
speciel
> medarbejder der har med de nye modemmer at gøre ringer mig op (gratis).
Han
> skulle have ringet igår men det skete ikke! Jeg venter! Igen! Så fik jeg
> brug for dem her !!!!!! alligevel!
Jeg har forwardet dit indlæg til vedkommende, så må vi håbe han kontakte
dig. Jeg er på ferie så jeg har desværre ikke mulighed for at hive i ham
personligt.
( ang. test - du får jo de 3 første måneder gratis).
> Det kunne have blevet til mange gange 75 kr. p.g.a. fejl udelukkende lavet
> af TDC. "Undskyld jeg valgte at bestille et produkt fra TDC jeg må hellere
> betale 75 kr. ekstra". God forretning! Service???
Du betaler for at komme foran i køen. Såfremt du ønsker bedre eller 3 timers
service skal du bestille et erhvervsprodukt.
--
Med venlig hilsen,
Ole M. Madsen
NE2 Konfig & FAQ ->
http://www.turbine.dk/2601
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet.