MS Windows
briani 27239
Fejl med CMD i kør...
Fra : Ukendt

Dato : 20-06-06 17:18

Hejsa...

Jeg er ved at installere et CAD program fra Autodesk, men den kommer med en
fejl om at en port er spæret/ibrug. Den skriver så at jeg skal få åbnet den
og kommer med et forslag til hvor jeg kan se hvad for et program der bruger
porten.

Jeg skal skrive CMD i kør, men så kommmer ´følgende fejl.

c:\windows\system32\cmd.com
NTVDM CU'en har fundet en ugyldig instruktion
CS:0f65 IP:4178 OP:64 63 2e 69 76

Hvad gør jeg nu for at rette denne fejl?

Jeg køre XP

Mvh
Gossa

Fra : Bertel Brander

Dato : 20-06-06 18:39

Gossa wrote:
> [...]
> NTVDM CU'en har fundet en ugyldig instruktion
> CS:0f65 IP:4178 OP:64 63 2e 69 76
>
> Hvad gør jeg nu for at rette denne fejl?

cmd er normalt cmd.exe, prøv at skrive cmd.exe i Start->Kør

--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-06 19:12

Takker det var lige det der skulle til

Fra : Bertel Brander

Dato : 20-06-06 19:32

Gossa wrote:
> Takker det var lige det der skulle til

Måske skulle du overveje hvor cmd.com kommer fra?
Eller bare slette den. Det er ikke et standard
windows program.