MS Windows
briani 27239
feeds rullemenu
Fra : (-Peter-)

Dato : 15-06-06 10:21

hej...

nogen der kan fortælle mig at få en knap i sin værktøjslinje hvor feeds
kan rulle ned i en menu ved aktivering.. på samme måde som det er muligt
i firefox...

og en vigtig ting: det er ie 7beta jeg snakker om.. :)

peter

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 15-06-06 10:59

(-Peter-) skriblede:
> [...]
som det
> er muligt i firefox...
>
> og en vigtig ting: det er ie 7beta jeg snakker om.. :)

Nå, det er en browser, så kan du spørge her:

--
Lars Fragstrup

Fra : (-Peter-)

Dato : 15-06-06 11:11

sLars Fragstrup skrev:
> (-Peter-) skriblede:

> hvor
> som det

> Nå, det er en browser, så kan du spørge her:

sorry.. troede sku ikke der var specificeret en gruppe til det..

/peter

Fra : Peter T.

Dato : 15-06-06 14:29

(-Peter-) udviste en rettidig omhu og skrev:

> sorry.. troede sku ikke der var specificeret en gruppe til det..

Du har større chance for et brugbart svar ved at spørge i den rigtige
gruppe. :)

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 15. juni 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 58/24 (71%). Streaks: wins/losses/current 13/4/5 wins

Fra : (-Peter-)

Dato : 15-06-06 14:32

Peter T. skrev:

> Du har større chance for et brugbart svar ved at spørge i den rigtige
> gruppe. :)

øh.. ja.. kan jeg sådan set godt regne ud.. vidste bare ikke gruppen var
der som skrevet ovenfor..

/peter