MS Windows
briani 27239
PC Pitstop Optimize "Svindel eller, hvad"
Fra : jama

Dato : 14-06-06 08:45

"Hvor meget i dette program er rigtigt!" det jeg mener er, er det salgs
reklame?

1. Drive C has 1% of its files fragmented, and a total of 21% of its data
in fragmented files. You should defragment drives as soon as possible for
best performance.

2. Har lige defrag det, men hvergang jeg tester det får jeg, at vide jeg
skal defrag?Hvorfor

Remove Browser Tracking Code Og så dette, hvad betyder det helt
nøjagtigt

3. Partition format NTFS NTFS
Cluster size 4 KB 4 KB
Drive label No Label No Label
Size 20002 MB 8605 MB
Free space 8510 MB (43%) 674 MB (8%)
Junk files 3 MB (0%) 0 MB (0%)
Data fragmentation 21% Not tested
File fragmentation 1% Not tested
Uncached speed 14 MB/s (93%) 12 MB/s (79%)

4. Percentages shown for free space and junk files (temporary files,
browser cache, Recycle Bin files) represent the size relative to the total
disk capacity. A disk with 50% free space is half-full (or half-empty, if
you're an optimist). PC Pitstop Optimize is an easy way to keep your hard
disk free of unnecessary files.

Måske er dette ikke noget I kan hjælpe med, men jeg syntes lige jeg vil
spørge da programmet tit popper op og der er altid problemmer med ens PC.Er
der hele Reklamegøgl?

Mvh.Jama

Fra : Nicolai

Dato : 14-06-06 09:00

"jama" <nonspam@mail.com> wrote in message

> "Hvor meget i dette program er rigtigt!" det jeg mener er, er det salgs
> reklame?

Er det et program du har installeret?

Som jeg forstår dit indlæg, så popper dette vindue op, men fra hvad? På din
maskine eller i explorer?

Hvis du defragmenterer din maskine og den stadig skriver det samme, når den
popper op, så tyder det på at det er noget spyware eller andet der er kommet
ind. Der findes lignende programmer, som advarer dig mod problemer i reg.
databasen og popper op og siger du har fejl i den, men programmet i sig selv
er ødelæggende.

Groft sagt, hvis et program benytter sig af disse tricks til at "sælge" sig
selv, så stol aldrig på det.

Hvis du defragmenterer med windows, så er det godt nok.

Nicolai

Fra : jama

Dato : 14-06-06 09:09

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sig selv, så stol aldrig på det.
>
> Hvis du defragmenterer med windows, så er det godt nok.

Det jeg mente var, at tit når jeg surfer på nettet kan jeg pludselig blive
tilbudt dette program, og så prøver jeg det for at se om min PC er for sløv,
og det er den altid ifølge programmet. Idag var det en i en af News Gr. der
foreslog det, ja så prøvede jeg det igen og der var atter problemmer med min
PC.Det er det jeg ikke forstår da jeg passer min computer, som den var et
Barn.Derfor spørgsmålet er dette program REN Reklame eller?
Mvh.Jama

Fra : Nicolai

Dato : 14-06-06 11:32

> [...]
> problemmer med min PC.Det er det jeg ikke forstår da jeg passer min
> computer, som den var et Barn.Derfor spørgsmålet er dette program REN

Mildt sagt er det ren reklame og spild af tid, det værste kunne være hvis du
har prøvet dette program og den har lagt noget spyware ind, hvilket det
kunne lyde til, når det er i forbindelse med surf at det kommer. Stol aldrig
på noget som popper op når du surfer, med advarsler om det ene eller andet.
Dem er der nogle stykker af.

> Mvh.Jama

Nicolai

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 14-06-06 12:18

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> problemmer med min PC.Det er det jeg ikke forstår da jeg passer min
> computer, som den var et Barn.Derfor spørgsmålet er dette program REN

Jeg har brugt pcpitstop i mange år, og det er et seriøst program som ikke
popper op af sig selv, nogen steder, og det er slet ikke et program man kan
købe eller installere, det giver nogen forslag af forskellig art til
forbedring af ydelse osv. jeg tror at du har fået en efterligning (snavs) af
en slags, når man vil teste sin pc logger man på
http://www.pcpitstop.com/pcpitstop/default.asp og kører de test man selv
ønsker, jeg bruger som regel fuld test. Jeg har aldrig oplevet at det popper
op af sig selv. nogen steder.
mvh 7 Bjarne

Fra : jama

Dato : 14-06-06 12:39

"Bjarne Christensen" <no_Spam@web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.pcpitstop.com/pcpitstop/default.asp og kører de test man selv
> ønsker, jeg bruger som regel fuld test. Jeg har aldrig oplevet at det

Jeg siger mange tak for svarene.
Mvh.Jama

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 16-06-06 07:32

SNIP

> [...]
> problemmer med min PC.Det er det jeg ikke forstår da jeg passer min
> computer, som den var et Barn.Derfor spørgsmålet er dette program REN

Kan du ikke mærke om din PC er sløv?? Jeg mener, enten er den sløv, eller
også er den ikke
Alt det p.. på nettet der kan dit og dat med din PC, er mange gange totalt
unødvendigt.
Jeg kan iøvrigt godt forstå hvis din PC bliver sløv, hvis du skovler en
masse unødvendige programmer ind hele tiden..

...::JMJ::..

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 14-06-06 12:47

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
Jama skrev
> [...]
> best performance.
> 2. Har lige defrag det, men hvergang jeg tester det får jeg, at vide jeg
det er frivilligt
> Remove Browser Tracking Code Og så dette, hvad betyder det helt
> nøjagtigt
slet tracking cookies det kan du bruge adAware til men normalt er de
harmløse.
> 3. Partition format NTFS NTFS
> Cluster size 4 KB 4 KB
Dit filsystem NTFS cluster størrelse 4Kb helt normalt.
> Drive label No Label No Label
> Size 20002 MB 8605 MB
din Harddisk hedder ikke noget + størrelsen 20GB+8Gb
> Free space 8510 MB (43%) 674 MB (8%)
Den ledig plads på dine diske
> Junk files 3 MB (0%) 0 MB (0%)
siger sig selv det kan være tmp. filer
> Data fragmentation 21% Not tested
Din harddisk behøver ikke være 21% fragmenteret
> File fragmentation 1% Not tested
> Uncached speed 14 MB/s (93%) 12 MB/s (79%)
Din ene disk læser med 14 Mb/s i uncached den anden 12 Mb/s
> Måske er dette ikke noget I kan hjælpe med, men jeg syntes lige jeg vil
> spørge da programmet tit popper op og der er altid problemmer med ens
> PC.Er der hele Reklamegøgl?
Man kan ikke købe pcpitstop, Jeg ser ingen problemmer med din pc i det her,
jeg ser heller ikke at de vil sælge dig noget, MEN jeg forstår ikke at den
popper op af sig selv. Den rigtige pcpitstop kan man kun komme ind i via
deres hjemmside og en bruger ID samt et password.
mvh Bjarne