MS Windows
briani 27239
Openoffice på dansk til U3 ?
Fra : Jakob M

Dato : 09-06-06 09:01

Jeg var ikke sikker på om det er den rigtige gruppe, men da hele U3 smart
drive konceptet kører under Windows prøver jeg her.
Inde på http://www.u3.com/ kan man finde software man kan lægge ned på sin
U3 smart drive. Jeg vil gerne have Openoffice på dansk, men kan kun finde
den på engelsk inde på u3.com. Kan man selv "konvertere" den danske version
og så lægge den på memory sticken ?.

Mvh
Jakob

Fra : emj

Dato : 09-06-06 14:00

Jakob M skrev:

>Jeg vil gerne have Openoffice på dansk

Den er her
http://da.openoffice.org/

Hilsen emj

Fra : Jakob M

Dato : 09-06-06 18:15

> Den er her
> http://da.openoffice.org/

Ja det er den, men den kan ikke umiddelbart installeres på U3 platformen.
Det skal installeres via U3 ellers går hele fidusen fløjten.

Mvh
Jakob

Fra : emj

Dato : 09-06-06 23:35

Jakob M skrev:

>Ja det er den, men den kan ikke umiddelbart installeres på U3 platformen.
>Det skal installeres via U3 ellers går hele fidusen fløjten.

Jeg tror, at du kan installere den på din PC og så uden vidre trække
hele installationen over på den drivefidus og køre den derfra.

Der er masser af glimrende programmer, der ikke blander koder med
windows og som ikke behøver at ligge på en PC, men kan køres direkte
fra en pendrive eller en cd. Jeg kan ikke se, at U3 er andet end en
pendrive.

Hilsen emj

Fra : Jakob M

Dato : 10-06-06 00:17

> Jeg tror, at du kan installere den på din PC og så uden vidre trække
> hele installationen over på den drivefidus og køre den derfra.

Nej, det skal være en Portable app, ellers går der ged i det. Du kan f.eks.
ikke være sikker på at drevet bliver tildelt samme drevbogstav fra PC til
PC.
http://portableapps.com/about/what_is_a_portable_app

> [...]
> windows og som ikke behøver at ligge på en PC, men kan køres direkte
> fra en pendrive eller en cd. Jeg kan ikke se, at U3 er andet end en

U3 er mere end det, der en masse reklamegøgl her:
http://www.u3.com/platform/benefits.aspx

Mvh
Jakob