MS Windows
briani 27239
vista
Fra : (-Peter-)

Dato : 08-06-06 17:41

hej..

har lige tilmeldt mig så jeg skulle kunne downloade en betaversion af
den nye windows..

imidlertid skriver windows konstant at deres server er overbelastet..

er der andre steder jeg kan hente installationsfilen??

/peter

Fra : Kristian Vange

Dato : 08-06-06 18:23

http://fileforum.betanews.com/browse/DesktopManagement/OperatingSystems

--
Kristian

Replace 'invalid' with 'com' to reply

Fra : (-Peter-)

Dato : 08-06-06 20:21

Kristian Vange skrev:

> http://fileforum.betanews.com/browse/DesktopManagement/OperatingSystems

tak..

/peter

Fra : (-Peter-)

Dato : 08-06-06 20:23

Kristian Vange skrev:

> http://fileforum.betanews.com/browse/DesktopManagement/OperatingSystems

hov.. henter kun 721 byte..

strange..

Fra : Morten Bowman

Dato : 08-06-06 22:00

On Thu, 08 Jun 2006 21:23:04 +0200, "(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk>
wrote:

>hov.. henter kun 721 byte..
>
>strange..
Du kan ikke bruge dl-manager

Fra : Hans

Dato : 08-06-06 22:53

Morten Bowman wrote:

> Du kan ikke bruge dl-manager

Til gengæld er der masser af båndbredde på serveren. Det tog mig kun 18
minutter at hente 64 bit versionen.

Hans

Fra : (-Peter-)

Dato : 09-06-06 09:31

Morten Bowman skrev:

> Du kan ikke bruge dl-manager
øh vil nu ikke kalde ie 7 beta dl manager...

den oplyser også fint det skal fylde de 3 gb..

/peter

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-06-06 14:52

On Fri, 09 Jun 2006 10:30:53 +0200, "(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk>
wrote:

>øh vil nu ikke kalde ie 7 beta dl manager...
>
>den oplyser også fint det skal fylde de 3 gb..

Der står på forskellige forum'er er der er probs med IE. Det går glimrende
med firefox ja jeg siger ikke mere

Fra : (-Peter-)

Dato : 10-06-06 10:21

Morten Bowman skrev:

> Der står på forskellige forum'er er der er probs med IE. Det går glimrende
> med firefox ja jeg siger ikke mere
og så er du interesseret i windows :)

/peter

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-06-06 08:42

On Sat, 10 Jun 2006 11:20:34 +0200, "(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk>
wrote:

>og så er du interesseret i windows :)

Det er så meget sagt, men det eneste reelle alternativ er stadigvæk Mac
Og nej Linux er stadigvæk ikke godt nok til almindelig pc-brugere.

Fra : Edmund

Dato : 10-06-06 17:36

Morten Bowman wrote:

> Du kan ikke bruge dl-manager

Hentede lige 2.87 GB med en gammel Getright DL manager. så gik den i stå

Nu mangler den så 12% med Microsofts egen dl-manager, så nu bliver det
spændende.

Det tager fanme sin tid med en 512k forbindelse, startede kl 15 i går
--
Mvh Edmund

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 17:50

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> spændende.
>
> Det tager fanme sin tid med en 512k forbindelse, startede kl 15 i går
Der er nok forlænget spilletid
Du har vel testet om din Pc Vista Ready
http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/upgradeadvisor/default.mspx
--
venlig hilsen
Bjarne Christensen

Fra : Edmund

Dato : 11-06-06 05:30

Bjarne Christensen wrote:

> Der er nok forlænget spilletid
> Du har vel testet om din Pc Vista Ready

Ja, og det er den ikke. men det skal prøves, DVD´en er klar nu

--
Mvh Edmund

Fra : Erling Simonsen

Dato : 09-06-06 10:47

Kristian Vange skrev:

> http://fileforum.betanews.com/browse/DesktopManagement/OperatingSystems

Hej.
Har desværre kun en 256/128 forbindelse.
Prøvede at hente den i går.
Da den nåede til godt 1 GB, afsluttede den - surt show
Er der en eller anden, jeg kunne få til at sende mig en kopi?
Jeg sender selvfølge en dvd + eller - samt returporto.

mvh
Erling Simonsen

udskift xxxx i mailadr. med 7400.

Fra : Erling Simonsen

Dato : 18-06-06 07:59

Erling Simonsen skrev:

> [...]
> Er der en eller anden, jeg kunne få til at sende mig en kopi?
> Jeg sender selvfølge en dvd + eller - samt returporto.

Har omsider fået hentet iso-filen og installeret Vista.
Kører den nu på en 1300 mhz med 512 mb ram.
Kører lidt langsomt, men den kører da.
/Erling

Fra : Sven

Dato : 09-06-06 22:47

> http://fileforum.betanews.com/browse/DesktopManagement/OperatingSystems

Jeg kan ikke få lov til at downloade det der. jeg havner på en side, hvor
der står Access denied. Jeg bruger Firefox. Jeg kan se i kommentarene, at
jeg ikke er den eneste med dette problem. Hvad kan jeg gøre?

Sven

Fra : Hans

Dato : 09-06-06 23:10

Sven wrote:

> [...]
> hvor der står Access denied. Jeg bruger Firefox. Jeg kan se i
> kommentarene, at jeg ikke er den eneste med dette problem. Hvad kan

Serveren er ganske givet overbelastet af for mange requests. Jeg får denne
fejlmeddelelse:

"Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2.

We are currently experiencing a high level of demand and cannot process your
request at this time.

Please check back later for availability. We apologize for any
inconvenience."

Hans

Fra : Sven

Dato : 10-06-06 02:46

> [...]
> your request at this time.
>
> Please check back later for availability. We apologize for any

Hmm, så må jeg vente

Sven

Fra : Michael Bach

Dato : 10-06-06 10:55

> Hmm, så må jeg vente

Jeg hentede den i går aftes omkring midnat (sidder og leger med den ligenu).
Jeg sad bare og klikkede frem og tilbage der på microsofts download side
måske en 10 gange og så fik jeg adgang - prøv det.

Michael

Fra : (-Peter-)

Dato : 10-06-06 10:59

Michael Bach skrev:

> [...]
> ligenu). Jeg sad bare og klikkede frem og tilbage der på microsofts
> download side måske en 10 gange og så fik jeg adgang - prøv det.

pt har jeg hul igennem :) men tager sku næsten to timer på trods af
næsten 500 kbps

/peter

Fra : Michael Bach

Dato : 10-06-06 20:43

> pt har jeg hul igennem :) men tager sku næsten to timer på trods af næsten
> 500 kbps

Hvis du sidder på en 4 Mbps linje så passer det vel meget godt. Jeg har 2
Mbps og det tog omkring 4 timer.

Fra : (-Peter-)

Dato : 12-06-06 13:13

Michael Bach skrev:

> Hvis du sidder på en 4 Mbps linje så passer det vel meget godt. Jeg har
> 2 Mbps og det tog omkring 4 timer.
sidder vidst på en 100 mbit - men den er vi vel 100 der skal dele - så
tror det er microsoft der ikke kan sende hurtigt nok (kan på en heldig
dag trække 1,5 mb/sec)

mvh
peter