Brintpiller
Fra : John

Dato : 20-08-06 23:25

Ved nogen hvor man kan købe et glas brintpiller 20-30 stykker skulle kunne
gøre det?
Jeg ved godt man selv kan lave dem, men det vil være lettere at købe dem
færdige.

John

Fra : JBH

Dato : 21-08-06 18:58

"John" <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gøre det?
> Jeg ved godt man selv kan lave dem, men det vil være lettere at købe dem

Har du et link til hvordan man laver dem selv?

Det eneste "gør det selv" udstyr til oplagring af brint jeg kan finde, er i
beholdere

http://www.fuelcellstore.com/cgi-bin/fuelweb/view=NavPage/cat=5

/JBH

Fra : John

Dato : 22-08-06 13:05

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Har du et link til hvordan man laver dem selv?
>
> Det eneste "gør det selv" udstyr til oplagring af brint jeg kan finde, er

Pillen består af sammenpresset magnesiumhexaamminchlorid, den kemiske formel
for dette salt er Mg(NH3)6Cl2
Fremstilling
http://www.risoe.dk/rispubl/Risnyt/risnytpdf/ris0106/Risnyt1_2006.pdf#search=%22brintpille%20br%C3%A6ndselscelle%22

Udstyr og brændselsceller til undervisning
http://www.minihydrogen.dk/dk/

John

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 22-08-06 18:49

"John" <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev
> Ved nogen hvor man kan købe et glas brintpiller

Slug to og derefter en iltpastil....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Max

Dato : 22-08-06 20:08

Hej Preben

> Slug to og derefter en iltpastil....

Drukner man så internt ? :)

Mvh Max

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 23-08-06 18:54

> Hej Preben

> Drukner man så internt ? :)

Hvis man er god til at synke dem, og man læner sig godt frem, kan man cykle
helt uden at træde i pedalerne.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-06 19:22

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

Ja, nogle har ikke tillid til andre, så de må lave deres vand selv af
to dele brint og en del ilt

Så er man sikker på ingen fusk og den æge vare.

Irma har hvidvinen Vignoble på tlbud denne uge - den vil jeg i stedet
anbefale

Fra : Martin Andersen

Dato : 23-08-06 00:24

Preben Riis Sørensen wrote:

> [...]