Ultralyd farligt - læger skjuler sandhed, ~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-06 18:31

Læger har løjet i årtier at ultralyd på fostre er uden
langtidsvirkninger

Nu indrømmes at hjerneceller påvirkes dybtgående, gennemgribende,
skadeligt og flyttes rundt på så bl.a. kejthåndethed, der er forbundet
med talrige alvorlige sygdommer.

TRo aldrig en overlæge professor dr med, der bedyrer ingen
bivirkninger

Men læger har ufortjent god pressse, så skandalen kamufleres med snak
om at kejthåndethed er ikke så alvorlig

Sædnedfrysning skader de fleste mænds sæds befrugtningsevne alvorligt,
og må formodes også at føre til arvelige sygdomme, men det skjules
også.
FRisk sæd fordele må ikke blive erkendt. Læger skal have solgt deres
lortede unødvendige skadelige højteknologi.

Fra : Frank Jensen

Dato : 13-08-06 19:07

> Læger skal have solgt deres
> lortede unødvendige skadelige højteknologi.

Ikke helt korrekt......industrien finansierer lægernes høje privatforbrug,
deres ferieophold/kurser og vigtigst af alt: lægernes videnskabelige forsøg
der kan give dem anderkendelse vha. en lille fodnote i et anderkendt
videnskabeligt tidsskrift......

Sålænge der er penge i lortet vil det forblive søgt solgt uanset
konsekvenser.....det er trods alt et kapitalistisk samfund vi lever
i....penge er GUD :)

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 13-08-06 22:03

Bo Warming skrev:
> Læger har løjet i årtier at ultralyd på fostre er uden langtidsvirkninger

Hvordan løjet? De mange undersøgelser der hidtil at foretaget har ikke
vist tegn til fosterskader. Det er meget svært at lyve om ting man ikke
ved noget om - eller hvad?

> Nu indrømmes at hjerneceller påvirkes dybtgående, gennemgribende,
> skadeligt og flyttes rundt på så bl.a. kejthåndethed, der er forbundet
> med talrige alvorlige sygdommer.

Ultralyd er en skånsom metode. Mange fosterskader er fanget vha
ultralyd. I dag bruges ultralyd i screeningen af mongolisme og andre
svære genfejl.

Hvis man ikke vil scannes kan man sige nej. I Århus amt tilbydes
eksempelvis kun scanninger til folk med særlig risiko for fosterskader.
Men folk går så selv ud og køber sig til scanningen på det private
marked .. så folm efterspørger det jo.

> TRo aldrig en overlæge professor dr med, der bedyrer ingen bivirkninger

Hvem skal man så tro på? Julemanden, påskeharen og en astrolog?

> Men læger har ufortjent god pressse, så skandalen kamufleres med snak om
> at kejthåndethed er ikke så alvorlig

Takket være ekstrabladet, Sun, Bild, BT osv osv praktiseres der defensiv
medicin i den vestlige verden. Fremskridt sker yderst langsomt, fordi
videnskabsfolk ikke tør noget nyt. Vi kunne være meget længere i
behandlingen af alvorlige sygdomme hvis ikke der var så meget NEGATIV
presse på området. Jeg er ikke enig med dig i at læger har en ufortjent
god presse.

/Mudderkastning

Jesper