Det var på tide
Fra : Kim2000

Dato : 30-06-06 00:18

Nu kommer der endelig madpakker i skolen.

Ikke at det er en ny opfindelse, det skete faktisk også i firserne, men det
var en af de ting, der blev sparet væk. Der bliver tale om forældrebetaling,
250 kroner pr. snude, ikke et vildt beløb, men sikkert nok til at de børn
der har mest brug for det ender med ikke at få madpakken.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article207830.ece

Men det er da på tide at regeringen reagere på det som forskere og lærere
har sagt i ti år. Læring og mad hænger sammen.

mvh
Kim

Fra : Kim2000

Dato : 30-06-06 00:24

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men det er da på tide at regeringen reagere på det som forskere og lærere
> har sagt i ti år. Læring og mad hænger sammen.

Ufatteligt, som jeg poster forkert i dag

mvh
Kim

Fra : Ole Christiansen

Dato : 30-06-06 09:32

> [...]
>
> mvh
> Kim
>Kom du til at skrive noget fornuftigt. ?? Det kan jo ske.

/Ole