typisk relativ fugtighed i dk
Fra : KT

Dato : 26-06-06 20:59

Da der ikke findes en dk.meteorologi spørger jeg her:

Hvad er den gennemsnitligte relative fugtighed i DK ?

Hvad er den tilsvarende typiske relative fugtighed indendørs ?
(Jeg ved godt at sidste spm. har så mange forskellige svar der alle er
korrekte, at svaret næsten ikke kan bruges til noget, men jeg vil gerne vide
det alligevel - vi kan ændre spørgsmålet til: Hvad er den relative fugtighed
i dit hjem)

På forhånd tak

Mvh Kim

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-06-06 06:51

> Hvad er den gennemsnitligte relative fugtighed i DK ?
70% (sommer), 90% (vinter)
Fundet i en bog fra DMI.

> Hvad er den tilsvarende typiske relative fugtighed indendørs ?
20-60% jvfr: http://www.at.dk/sw7709.asp

hilsen
Uffe

Fra : KT

Dato : 27-06-06 17:59

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote in message
> 70% (sommer), 90% (vinter)
> Fundet i en bog fra DMI.

> 20-60% jvfr: http://www.at.dk/sw7709.asp
>
> hilsen
> Uffe

Mange tak for det fine svar!

Mvh Kim

Fra : Is

Dato : 27-06-06 19:27

"KT" <detsortehulFJERNEDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
vide
> det alligevel - vi kan ændre spørgsmålet til: Hvad er den relative

Hos mig ! aldrig under 40%. Jeg bliver utilpas når den kommer ned på 40%
Om vilteren normalt omk 50%

Om sommeren er det vejret der bestemme det - lige nu er der 65%

Erik Isager