Romantik og praktiske massagefordele ved p~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-06 22:04

Romantik og praktiske massagefordele ved pis-i-glas

Romantisk-kærlighed addicted lovers kræver spontan sympati -
forelskelse - og så skulle stabile par opstå til gavn for parrets
børn. DIVORCE STATISTICS tell another story.

Jeg tror, at the global village har brug for computerdating som step
1, og når de bedst-egnede kandidater af opposite sex er scannet, så
chattes med a good batch og så mødes man med prospective
super-candidates , og SWEET MUSIC until death do us part. If you are
not a sorry born-to-protest-and-quarell untermensch.

Jeg er son of a tecknician, that is why - og det er samme rationale
der er bag min pet idea om at pisse i glas og not in toilet, når det
ikke er i nærheden.

Ofte bruger jeg glas eller kop, også når jeg uden stort ekstra forbrug
af tid kunne gå på toilettet, for der er en massagefordel for os
prostata-besværede old-agers.

Galilæis 4. lov om fald siger jo

"Even when you shake penis for long time, the last drop will fall in
your pants"

Og så skal man ofte have vasket , - eller man kommer til at stinke,
otherwise.

Denne EVIL LAW OF NATURE kan omgås, når man har glas i LEFT HAND og
penis i RIGHT HAND, og når blæren er så dømt, at strålen er stoppet,
så masserer man urinrøret fra penis-rod til penis-spids og derved fås
THE LAST DROP ned i glasset og man snyder Galilæi-4.

Det kan også gøres over et toilet, men der løber den slut-dråben let
ned på bukserne, men kanten af glasset kan indgå i et man "presser
citronen" og sparer på vaskemaskinen. Ren økologisk superbedrift

Toilet-producers har skabt usaglig romantik om træk-og-slip

- helt som poet og præst har skabt romantik om LOVE BY FIRST
SIGHT

Ligesom de afskyr kynisk effektiv computerdating, så afskyr fossile ,
snobbede romantikerne effektiv urinering med lille handy
mellemstation.

" The bond of all companionship, whether in marriage or in
friendship, is conversation. Oscar Wilde

"The best friend will probably get the best wife - because a good
marriage is based on talent for friendship. Nietzsche

"The flush toilet is the basis of Western civilization." skrev Alan
Coult