IE har opdaget en fejl og lukkes?
Fra : Martin Ploug

Dato : 19-08-06 03:34

Hej

Jeg er pludseligt begyndt at få fejlmeddelsen i stil med
"Internet Explorer har opdaget en fejl og lukkes....
send fejlrapport / undlad at sende.."
mange gange.

Det har jeg ikke haft de store problemer med tidligere,
men er her nogen her, der kan sige, hvad det kan skyldes?

Kan der være programmer, spyware, virus eller lign.,
der konflikter med IE eller hvad?

Jeg bruger Windows 2000 og IE 6.0.

Måske skal Firefox til at være min standard browser.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Erik

Dato : 20-08-06 12:49

Hej!

Har haft samme problem efter den seneste Microsoft Windows-opdatering.
Problemet opstår især, når flere end 10 browser-vinduer er åbne på
én gang.

Har løst problemet ved at fjerne "Samlet sikkerhedsopdatering til
Internet Explorer 6 Service Pack 1 (KB918899)" ved hjælp af funktionen
"Tilføj/fjern programmer" på Kontrolpanel.

Hilsen Erik

Fra : Rado

Dato : 22-08-06 05:27

On 20 Aug 2006 04:48:47 -0700, "Erik" <erik1966@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Internet Explorer 6 Service Pack 1 (KB918899)" ved hjælp af funktionen
>"Tilføj/fjern programmer" på Kontrolpanel.

Nå, så er jeg ikke helt gal på den. Har også pludselig fået problemer
med at den går ned hele tiden i Win2000, og tænkte at det måske var en
service pack. Tak for oplysningen, vil prøve at fjerne omtalte pakke.

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : GB

Dato : 22-08-06 15:49

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in

> Nå, så er jeg ikke helt gal på den. Har også pludselig fået problemer
> med at den går ned hele tiden i Win2000, og tænkte at det måske var en
> service pack. Tak for oplysningen, vil prøve at fjerne omtalte pakke.

Har du prøvet med en rosenkvarts på højre og en ametyst på venstre side af
PC'en?

{duck&away}

GB

Fra : Rado

Dato : 25-08-06 03:58

On Tue, 22 Aug 2006 14:48:48 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in

>Har du prøvet med en rosenkvarts på højre og en ametyst på venstre side af
>PC'en?

Nej, jeg foretrækker en quartzkrystal med en frekvens på 2.4 ghz
placeret midt i CPUen :)

Fra : GB

Dato : 13-09-06 20:12

> Nej, jeg foretrækker en quartzkrystal med en frekvens på 2.4 ghz
> placeret midt i CPUen :)

Det kan aldrig skade med en rosenkvarts...

GB