Kommando til slet Cookie.
Fra : Phecdaret

Dato : 18-08-06 11:14

Hej NG

Jeg skal bruge en kommando, som sletter en cookie. Nogen der
kender den?

Mvh Kenneth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-06 11:27

"Phecdaret" <phecdaret@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg skal bruge en kommando, som sletter en cookie. Nogen der
> kender den?

Uden at have testet det, ville jeg overskrive den, og sætte udløbsdatoen til
NU (Altså med det samme).
Det burde gøre at den IKKE benyttes igen !

Neuhafen

Fra : Phecdaret

Dato : 18-08-06 11:48

> Uden at have testet det, ville jeg overskrive den, og sætte udløbsdatoen til
> NU (Altså med det samme).
> Det burde gøre at den IKKE benyttes igen !

Hej Neuhafen

Hvis min Cookie hedder:

Response.Cookies("Data")("Alder") = "XXX"

Skal jeg altså skrive:

Response.Cookies("Data").Expires = Now

for at slette den?

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-06 13:58

> Hej Neuhafen
>
> Hvis min Cookie hedder:
>
> Response.Cookies("Data")("Alder") = "XXX"

> [...]

Som sagt har jeg ikke testet det, men det var umiddelbart en metode jeg
ville teste.
Se eventuelt: http://www.w3schools.com/asp/asp_cookies.asp

Response.Cookies("NAVN").Expires=#August 17,2006# (Igår)

Endnu et gæt !

Neuhafen