formattere harddisk - pris?
Fra : Erling Hansen

Dato : 17-08-06 19:28

En eller anden har hacket sig ind og har ødelagt min Internet Explorer -
så dyret (En Dell Dimension 3000) kan absolut ikke kalde nettet.
Jeg har nu slået op og læst Microsofts vejledning til formattering og
partitionering af en harddisk. Jeg må indrømme, at det er det rene
volapyk for mig. Jeg har så prøvet om jeg kan finde ud af at slette IE
og Outlook Express. Det er altså ikke til - de figurerer ikke for sig
selv nogen steder.
Hvor meget kan jeg komme til at bløde, hvis jeg transporterer Dellen hen
et sted og betaler mig fra at få formatteret og geninstalleret Windows ?
(jeg har diskene).

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-08-06 19:33

Erling Hansen wrote:
> [...]
> Hvor meget kan jeg komme til at bløde, hvis jeg transporterer Dellen hen
> et sted og betaler mig fra at få formatteret og geninstalleret Windows ?

Du har ramt den forkerte gruppe.

I andre grupper er der folk der umiddelbart kan svare på dine spørgsmål.
Eller ihvertfald kvalificeret kan kommentere det.

Jeg vil også gerne. 1000 kr. For 2 timers assistance.

MEN:
Prøv en gruppe med hardware.

Oversigt over de ca. 150 danske grupper kan du finde via www.usenet.dk

Prøv det, og spørg derefter i rette gruppe.

1) Du får kontakt til nogle der ved noget, og hvor dit spørgsmål er
relevant.
2) Du undgår at forstyrre de der vil diskutere browser, som man jo gør
her.

Mvh. Jørgen
--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Erling Hansen

Dato : 17-08-06 20:00

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.bb> wrote:

> [...]
> relevant.
> 2) Du undgår at forstyrre de der vil diskutere browser, som man jo gør

Tak for rådet - jeg prøver mig frem
mvh
erling

Fra : Henning

Dato : 17-08-06 19:59

On Thu, 17 Aug 2006 20:27:40 +0200, email@domain.com (Erling Hansen)
wrote:

>En eller anden har hacket sig ind og har ødelagt min Internet Explorer -
>så dyret (En Dell Dimension 3000) kan absolut ikke kalde nettet.

Har den ikke en restore-partition? Lige når du tænder, kommer der en
blå bjælke i toppen af billedet med Dell i midten? Lige her (du har ~2
sekunder) trykker du ctrl+F11, så kan du vælge at restore maskinen til
jomfruelig status

.... og du skal få det ganske gratis!

Fra : Erling Hansen

Dato : 17-08-06 22:28

Henning <no.mail@all.invalid> wrote:

> [...]
> blå bjælke i toppen af billedet med Dell i midten? Lige her (du har ~2
> sekunder) trykker du ctrl+F11, så kan du vælge at restore maskinen til

Det var dog et herligt råd - det ku jeg da finde ud af, og nu er den
altså restaureret, og jeg har installeret min Panda. Så mangler jeg bare
at finde vej tilbage til min router og iBook - men det værste er altså
overstået. 1000 tak.
Mvh
Erling

Fra : Henning

Dato : 18-08-06 18:35

On Thu, 17 Aug 2006 23:28:08 +0200, email@domain.com (Erling Hansen)
wrote:

> [...]
>altså restaureret, og jeg har installeret min Panda. Så mangler jeg bare
>at finde vej tilbage til min router og iBook - men det værste er altså

Velbekomme - desværre kender end ikke Dells supportmedarbejdere denne
feature, og råder folk til at installere vha. cd'erne.