Javasript virker fint lokalt, men ikke "on~
Fra : Dennis Skærup Højlun~

Dato : 19-06-01 16:07

Jeg er stødt i et pænt træls problem. Jeg har en kode der ser cirkus
sådanne ud (overflødig kode fjernet):

<snip>
function onChg(pt) {
   if (pt == 'cc') {
      redirect = 'http://enurl.dk';
   }
   else {
      redirect = 'http://andenurl.dk';
   }
   document.bestil.redirect.value = redirect;
}
</snip>

functionen bliver kaldt via en <select>-box, og sætter værdien på et
<input type="hidden">-felt.

Når jeg kører koden lokalt (dvs. råt fra filen) så virker det fint,
men så snart den kommer op og ligge på en webserver, så bliver
redirect ikke ændret. Eller jo, når man laver en
alert(document.bestil.redirect.value) efter sidste linje i selve
funktionen, så viser den korrekt, men når man submitter formen er det
ikke slået igennem nogle steder :o/ Og dette er både i IE og Mozilla
0.9.1

Forslag modtages med kyshånd!

Mvh. Dennis Skærup Højlund Andersen

Fra : Dennis Skærup Højlun~

Dato : 19-06-01 16:35

On Tue, 19 Jun 2001 15:07:15 GMT, Dennis Skærup Højlund Andersen
<usenet@euph.dk> wrote:

>Jeg er stødt i et pænt træls problem. Jeg har en kode der ser cirkus
>sådanne ud (overflødig kode fjernet):

Problem solved

(Dummefejl fra min side - det virkede faktisk)

/dennis