Min PQI Diva 2000 MP3-afspiller kan ikke f~
Fra : Henrik Bøgh

Dato : 19-06-01 16:03

Jeg har for nyeligt indkøbt en PQI Diva 2000 da jeg i forevejen havde et
flashcard som jeg bruger til mit digitale kamera. Ingen problemer der. Jeg
bruger en USB-kortlæser til at lægger numrene over på Diva'en, da jeg ikke
kan bruge den medfølgende software til at overføre musik med (manglende
understøttelse af mit operativsystem). Der er ingen problemer med at
kopierer numrene over og Diva'en kan også sagtens finde ud af hvor mange
numre der er og afspiller dem fint nok.
Problemet er at den lægger nummerskiftet 9 sekunder før det egentligt er.
D.v.s. at der 9 sekunder før sangen slutter kommer et lille 'tik' samtidig
med at det nummer der står i displayet skifter en op. Desuden: Hvis jeg
trykker på knappen til 'næste nummer' er jeg nød til at høre de sidste 9
sekunder af det foregående nummer før selve nummeret starter.
Det er lidt trælst. Er der andre der kopierer musik over på Diva'en uden at
bruge den medfølgende software som oplever samme problem?

--
` Med Venlig Hilsen | Regards
` H e n r i k B ø g h

Fra : Brian Hansen - Alpha~

Dato : 19-06-01 16:56

Hej Henrik

Købte også en, men havde samme problem.
Snakkede med PRC-Data og fik af vide at afspilleren ikke er glad for andre
kort end fra PQI. Har selv Apacer og SanDisk. De kort ville den bare ikke
køre med lige meget hvordan jeg gjorde.

Brian

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 19-06-01 17:53

Brian Hansen - Alpha-line (brian@alpha-line.com) expressed in
<9gnslm$6m2$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
> kort end fra PQI. Har selv Apacer og SanDisk. De kort ville den bare ikke

Hmmm - interessant. Jeg vil prøve at købe en PQI-kort og se hvad der sker.

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 25-06-01 18:16

Henrik Bøgh (h_nospam_@boegh.net) expressed in
<2237891.nE6jSC6OKo@nyboder.boegh.net>:

> Hmmm - interessant. Jeg vil prøve at købe en PQI-kort og se hvad der sker.

Har lige modtaget et PQI-kort idag. Nu er der ingen problemer. Lader til at
folkene hos PRC Data havde ret.