Kan ikke ændre startside i Explorer 6.0
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 15-08-06 20:55

Hej NG
Jeg har forgæves forsøgt at ændre startside i min Explorer: funktioner,
internetindstillinger, fanebladet "generelt" og så ellers angive den side
jeg er på... næste gang jeg starter IE er startsiden igen msn.com...
Har også prøvet at klikke på "Brug tom side" - med samme resultat

Er det mig der er totalt analfabet eller?!!

--
Mvh Mads
----

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-08-06 21:22

Mads Thorning Pedersen skrev:

>næste gang jeg starter IE er startsiden igen msn.com...

Måske har du Norton eller spysweeper eller lignende til at blokere for at
du kan ændre startsiden

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 16-08-06 20:54

> Måske har du Norton eller spysweeper eller lignende til at blokere for at
> du kan ændre startsiden

Ivan: du er genial Det var lige præcis Norton der blokerede. Bukker og
takker.

Hilsen Mads

Fra : GB

Dato : 24-08-06 01:03

"Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> wrote in

> Ivan: du er genial Det var lige præcis Norton der blokerede.
> Bukker og takker.

Endnu et eksempel på, at Symantec's software kupper folks PCer. Jeg kunne
personligt aldrig drømme om at installere noget af deres shit.

I 1990 var jeg en stor Norton Utilities-fan, men i dag....

GB

Fra : Jacky Hansen

Dato : 21-09-06 22:29

> Måske har du Norton eller spysweeper eller lignende til at blokere for at
> [...]

Bare lige en tilføjelse. Ad-Aware i pro udgaven gør det også.

Jacky